Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Hur tänker du gällande mest prövande tiden ?

Jag tänker att man nu har vant sig vid att ha mycket mindre att leva på och livet rullar på ändå vilket iaf gör mig ännu mer otålig på att allt bara ska vara över så man kan få börja ”leva” igen.

Jag tycker också på något sätt att dom senaste två åren har känts otroligt långa och att då veta att det till och med är tre år kvar kan kännas lite nedslående.

Men det är bara att traggla vidare!

Hej alla glada pirater, i fredags ringde kf för att kolla mina uppgifter ang skuldsanering. När kan jag räkna med ett svar ? Har ingen känsla alls om det gick bra el dåligt och hon kunde inte svara på rak arm hur det skulle bli .. knuten i magen e enorm

Hej alla glada pirater, i fredags ringde kf för att kolla mina uppgifter ang skuldsanering. När kan jag räkna med ett svar ? Har ingen känsla alls om det gick bra el dåligt och hon kunde inte svara på rak arm hur det skulle bli .. knuten i magen e enorm

Verkar vara rätt olika men för mig stod jag med i poit dagen efter första samtalet och beslut kom på posten dagen efter det. Fick heller ingen känsla alls vid samtalet.

Det hände mig, två bolag gjorde så plus att ett hittade på en skuld med påhittat lånenummer, datum samt att det var tager i deras dotterbolag som inte ens sysslar med utlåning.
Jag hade dock alla dokument samt kontoutdrag så jag kunde bevisa att uppgifterna inte stämde.

Det är ju helt sanslöst att de gör på det sättet. Usch! Men tack så mycket, då ska jag skicka utdraget och kolla om jag kan hitta fler uppgifter.

Det är ju helt sanslöst att de gör på det sättet. Usch! Men tack så mycket, då ska jag skicka utdraget och kolla om jag kan hitta fler uppgifter.
Gör så. De tar för givet att man inte har koll pga situationen man befinner sig i. Känner fortfarande enorm frustration och ilska över detta.

Gör så. De tar för givet att man inte har koll pga situationen man befinner sig i. Känner fortfarande enorm frustration och ilska över detta.

Dom tar inte för givet att vi är mindre vetande...
Dom försöker för att de är OSERIÖSA bolag !!
Jag har aldrig hört något av de etablerade/respekterade bolagen göra så.

Min sambo studerar och har därför 0 inkomst enligt KF i min skuldsanering. Under november/december har hon blivit inringd till sitt gamla arbete och hjälpt till då folk varit frånvarande.

Det handlar om ett par tusen i inkomst och detta är ju inget som planeras fortgå efter december. Ska jag ringa in och begära en omprövning eller är det för låga summor för det ska vara relevant?

Min sambo studerar och har därför 0 inkomst enligt KF i min skuldsanering. Under november/december har hon blivit inringd till sitt gamla arbete och hjälpt till då folk varit frånvarande.

Det handlar om ett par tusen i inkomst och detta är ju inget som planeras fortgå efter december. Ska jag ringa in och begära en omprövning eller är det för låga summor för det ska vara relevant?
Är det inte i form av någon regelbunden inkomst så är det lugnt

Hej! Har nu betalat ett år på min skuldsanering (10 månaders inbetalningar och den tionde gjordes på novlönen) Har inte mina papper tillgängliga utan undrar när ungefär utbetalningen till borgenärerna sker?
Borde inte denna årliga betalning ske ganska snart efter att de bokfört den tionde inbetalningen? Tacksam om nån vet detta! Tack :)

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp