Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Kör standard frågan alla har vid inledande, har sökt men hittade inget vidare svar.

Det som verkar vara största anledningen till avslag efter inledande är att skulderna är för färska, hur färska har Era skulder varit som har fått beviljad sanering?
Finns det någon som har haft skulder som är under 1 år gamla?
6 månader?
Samma vecka som inledande?

Min färskaste är 7 månader så jag har tyvärr känslan av att det kommer resultera i avslag när man har spånat igenom här.

Kör standard frågan alla har vid inledande, har sökt men hittade inget vidare svar.

Det som verkar vara största anledningen till avslag efter inledande är att skulderna är för färska, hur färska har Era skulder varit som har fått beviljad sanering?
Finns det någon som har haft skulder som är under 1 år gamla?
6 månader?
Samma vecka som inledande?

Min färskaste är 7 månader så jag har tyvärr känslan av att det kommer resultera i avslag när man har spånat igenom här.

Stort samlingslån 10 mån innan inledande
Kreditlån för kunna betala lån m.m 7 mån innan inledande. Allt detta togs upp i förslaget också men att det ändå finns brytpunkter på själva "lånandet", dvs dom senaste var inga nöjeslån så att säga

Stort samlingslån 10 mån innan inledande
Kreditlån för kunna betala lån m.m 7 mån innan inledande. Allt detta togs upp i förslaget också men att det ändå finns brytpunkter på själva "lånandet", dvs dom senaste var inga nöjeslån så att säga
Okej det känns bra! Har inte tagit ett nöjes lån på 4 år så det känns faktiskt skönt att du verkar ha samma förutsättning som mig!

Olika i alla fall då dom ser helheten men det var viktigt att dom såg brytpunkt från spel och brytpunkt från lån.
Mina skulder är inte pga spel eller shopping och den tydligaste brytpunkten är väl 7 månader sen då den sista togs då. Bara vänta och se, kan ju bara bli ja eller nej

Hej. Jag fick börja inleda i mars och har forfarande inte fått mitt slutbesked.. Har väntat i över 10 månader sen ansökan gjordes, detta är inte normalt hur långt man ska behöva vänta och hur mkt ångest och skit man mår varje dag.. Hoppas bara att svaret blir positivt.. Lycka till allihopa

Hej. Jag fick börja inleda i mars och har forfarande inte fått mitt slutbesked.. Har väntat i över 10 månader sen ansökan gjordes, detta är inte normalt hur långt man ska behöva vänta och hur mkt ångest och skit man mår varje dag.. Hoppas bara att svaret blir positivt.. Lycka till allihopa
Mitt tog totalt 11 månader och det gick bra dvs jag fick godkänd skuldsanering.

Och om man blir arbetslös...
Är det kört med skuldsanering då?
(Har lite onda aningar under pågående omorganisation på jobbet...)

Senast ändrad:
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp