- Meddelanden
- 159
- Mottagna reaktioner
- 60
- Poäng
- 196
Du får jobba extra vilken månad du vill sålänge det inte överstiger summan man får tjäna extra per år för att begära omprövning
Hur vet man vad det är? Den summan
Du får jobba extra vilken månad du vill sålänge det inte överstiger summan man får tjäna extra per år för att begära omprövning
4-5000 kr mer per månad netto och regelbundet ej enstaka gång.Hur vet man vad det är? Den summan
4-5000 kr mer per månad netto och regelbundet ej enstaka gång.
Att du får tjäna 4000 netto varje månad, januari till decemberVad menas? Vadå ej enstaka gång? Om man får ca 4000 mer netto betalningsfri december blir d problem?
Inte riktigt varje månad för får du 4000 i tio månader tex så höjer du din årsinkomst rejält och bör ompröva. Är det enstaka tillfällen dock så behövs ingen omprövning.Att du får tjäna 4000 netto varje månad, januari till december
Inte riktigt varje månad för får du 4000 i tio månader tex så höjer du din årsinkomst rejält och bör ompröva. Är det enstaka tillfällen dock så behövs ingen omprövning.
Jag vet inte 100 men det är det jag läst mig till samt fått information om när jag omprövade.Så 5000 netto extra i lön i 2 månader av 12 är inget problem?
Nja, 4000 netto varje månad är ju på gränsen. Det är ju fortfarande inte en strikt fastställd gräns. Det är ju en individuell bedömning.Att du får tjäna 4000 netto varje månad, januari till december
Det spelar väl ingen roll vilken av månaderna du får ut extra. Behöver ju inte vara de betalningsfria. Det är ju inte utmätning. Och det är ju årsinkomsten som räknas.Så 5000 netto extra i lön i 2 månader av 12 är inget problem?
Det spelar väl ingen roll vilken av månaderna du får ut extra. Behöver ju inte vara de betalningsfria. Det är ju inte utmätning. Och det är ju årsinkomsten som räknas.