Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Det tar inte så lång tid, går inte via tingsrätten i alla fall. Min handläggare satt hos skuldsaneringsenheten.

Jag hoppas inte det, försöker trycka bort oron men det är extremt svårt. Att inte ha kontroll igen när det känns som att man just återfått den är inte lätt.

Jag ringde till dom nu. Var en aktör som glömt rapportera in en skuld och ville vara med på skuldsaneringen bara.

Då kommer tingsrätten återförvisa ärendet till kronofogden mest troligt, eller som skribenter här tycker, att man vinner/får rätt i tingsrätten

23-24:e juni. Räkna med 3 veckor innan du får ett ärende nr. Behöver skicka in bilagor ska fixa det här nu till veckan kanske.

Gissa om jag blev förvånad när jag idag fick brev från kfm att dom tagit emot min ansökan om skuldsanering. Skickade in för 1 vecka sedan precis idag.

Håller tummarna för mig och dig ☺️

• Gilla
Reaktioner: p79
Gissa om jag blev förvånad när jag idag fick brev från kfm att dom tagit emot min ansökan om skuldsanering. Skickade in för 1 vecka sedan precis idag.
Tar ju ca 3 månader innan dom börja titta på den dock

Jag skickade ansökan 15 juli. Så dom lär inte kolla förens september menar du? Panik!

• Gilla
Reaktioner: p79
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp