Oj tar det så långt tid, men då vet jag! TackInom ett par veckor, är ju inget som brådskar

Oj tar det så långt tid, men då vet jag! TackInom ett par veckor, är ju inget som brådskar

För att förtydliga, avsåg ditt svar UC eller kfm eller bådaInom ett par veckor, är ju inget som brådskar
?För att förtydliga, avsåg ditt svar UC eller kfm eller båda?
Kfm tog någon vecka efter laga kraft.För att förtydliga, avsåg ditt svar UC eller kfm eller båda?
För er som säger att ni skriver om hur ni hamnat i er situation... Vart skriver ni den kommentaren?Som Lasseman skriver, sanningen helt klart. Jag tror inte man tjänar på att skriva nåt snyftbrev, vi är alla i samma sits som söker skuldsanering så skriv helt enkelt hur skulderna uppkom, vad ni har gjort för att minska skulderna osv. Lycka till!
Mitt beslut om skuldsanering har nu vunnit laga kraft och jag undrar hur snabbt beslutet registreras hos UC och när skulderna försvinner på kfms ”mina sidor”. Gick in på UC nu och där finns inget reggad ännu. Två skulder till har fallit bort från kfm. Ställer frågorna då jag blir lite orolig över att någon borgenär överklagat. Hur var det för er som har skuldsanering?
!Sådär då var ansökan inskickat för skuldsanering. Hör av mig om ett halvår hur det gick
Nyfiken fråga. Jag skrev ett personligt brev. Hur mycket skrev ni? Jag fick ihop 2 sidor exakt men kanske var i minsta laget?
Men @Terry_ har du missat mitt tidigare inläggStort grattis!
Jag är glad för din skull!
Hur stort belopp hade du där?
om att jag fått skusan beviljad.Finns inget utrymme utan jag bifogade det som en bilaga skrivet i Word.Vart hittade du utrymme för personligt brev? Har nyss skickat in ansökan om skuldsanering till KF men hittade inget om att lämna in personligt brev?? Kan jag komplettera i efterhand?