Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Som Lasseman skriver, sanningen helt klart. Jag tror inte man tjänar på att skriva nåt snyftbrev, vi är alla i samma sits som söker skuldsanering så skriv helt enkelt hur skulderna uppkom, vad ni har gjort för att minska skulderna osv. Lycka till!
För er som säger att ni skriver om hur ni hamnat i er situation... Vart skriver ni den kommentaren?
Jag har nyss skickat in en ansökan om skuldsanering till KF men såg ingen punkt för ”fritext” eller vart man gavs möjlighet att bifoga ngt?
Kan jag ändra/lägga till uppgifter efter jag skickat in min ansökan?

Mitt beslut om skuldsanering har nu vunnit laga kraft och jag undrar hur snabbt beslutet registreras hos UC och när skulderna försvinner på kfms ”mina sidor”. Gick in på UC nu och där finns inget reggad ännu. Två skulder till har fallit bort från kfm. Ställer frågorna då jag blir lite orolig över att någon borgenär överklagat. Hur var det för er som har skuldsanering?

Stort grattis!
Jag är glad för din skull :D!
Hur stort belopp hade du där?

Sådär då var ansökan inskickat för skuldsanering. Hör av mig om ett halvår hur det gick ;)

Nyfiken fråga. Jag skrev ett personligt brev. Hur mycket skrev ni? Jag fick ihop 2 sidor exakt men kanske var i minsta laget?

Vart hittade du utrymme för personligt brev? Har nyss skickat in ansökan om skuldsanering till KF men hittade inget om att lämna in personligt brev?? Kan jag komplettera i efterhand?

Stort grattis!
Jag är glad för din skull :D!
Hur stort belopp hade du där?
Men @Terry_ har du missat mitt tidigare inlägg;) om att jag fått skusan beviljad.

Om du menar min totala skuld med alla räntor som tickade på kfm under 1,5 år så ökade de från ca 1,4 mille till 1,8 när beslut blev taget. Skrämmande vad man har ställt till med under 12 års skuldsättning.

Vart hittade du utrymme för personligt brev? Har nyss skickat in ansökan om skuldsanering till KF men hittade inget om att lämna in personligt brev?? Kan jag komplettera i efterhand?
Finns inget utrymme utan jag bifogade det som en bilaga skrivet i Word.

Nu är det snart slut iallafall :D!
Kommer gå sjukt fort.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp