Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Har man skuldsanering och ens sambo blivit av med jobbet nu i dessa coronatider, så ska man väl anmäla det?

Ska jag kontakta min handläggare som beslutat om saneringen?

Har man skuldsanering och ens sambo blivit av med jobbet nu i dessa coronatider, så ska man väl anmäla det?

Du ska ansöka om omprövning.

Tar jag någon risk med att söka omprövning? Eller kommer skuldsaneringen löpa på som vanligt trots mindre inkomst.

Tar jag någon risk med att söka omprövning? Eller kommer skuldsaneringen löpa på som vanligt trots mindre inkomst.
Du kan ansöka på hemsidan. För mig tog det två och en halv vecka att få beslut, men då sökte jag för att min maran fått jobb och jag kunde betala mer. Du riskerar inte att bli av med skuldsaneringen eller att få förlängning. Det räknas ut en ny betalplan enligt dina nya uppgifter, vilket i ditt fall borde betyda att du får betala mindre.

Omprövning. Handläggaren gör inte ett dugg efter beslutet är fattat.

I de flesta fall ingen risk. Glöm knte ompröva när inkomsten är åter bara

Mitt beslut om skuldsanering har nu vunnit laga kraft och jag undrar hur snabbt beslutet registreras hos UC och när skulderna försvinner på kfms ”mina sidor”. Gick in på UC nu och där finns inget reggad ännu. Två skulder till har fallit bort från kfm. Ställer frågorna då jag blir lite orolig över att någon borgenär överklagat. Hur var det för er som har skuldsanering?

Mitt beslut om skuldsanering har nu vunnit laga kraft och jag undrar hur snabbt beslutet registreras hos UC och när skulderna försvinner på kfms ”mina sidor”. Gick in på UC nu och där finns inget reggad ännu. Två skulder till har fallit bort från kfm. Ställer frågorna då jag blir lite orolig över att någon borgenär överklagat. Hur var det för er som har skuldsanering?

Inom ett par veckor, är ju inget som brådskar

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp