Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Hittade det! Frågan gällde ursprungligen återbäring på 21000 vid inledande, men efter svar ändrade hon till att slutgiltigt beslut fanns. Svaret är skrivet av Kristoffer, kundservice. Kan det verkligen stämma, undrar man. 10000 är ju inte ens 1000 kr i månaden om man räknar på ett år.
Undrar om de också tycker att man ska begära omprövning om man får kvarskatt på mer än 10000kr?

En god nyhet och en dålig;

Min skuldsanering har vunnit laga kraft

Blev varslad om uppsägning idag och har tre månaders uppsägningstid.

Ska man skratta eller gråta?

Åtta veckor nu från inledd skuldsanering och utan något besked än att jag borde nu söka a-kassa där jag då senare fick avslag. Börjar tro på riktigt att jag är bortglömd xD Skulle ringa min handläggare men tycker inte vi klickar så bra..Jag har extremt svårt med att prata i telefon med folk som det är.

En god nyhet och en dålig;

Min skuldsanering har vunnit laga kraft

Blev varslad om uppsägning idag och har tre månaders uppsägningstid.

Ska man skratta eller gråta?
Vet inte, ärligt så gråta. Var dock glad att den vunnit laga kraft samt att du har tre månaders uppsägning.
Du har möjlighet att söka omprövning om din inkomst sjunker mer än 500 kr per månad.

Vet inte, ärligt så gråta. Var dock glad att den vunnit laga kraft samt att du har tre månaders uppsägning.
Du har möjlighet att söka omprövning om din inkomst sjunker mer än 500 kr per månad.
Japp. Det är bara så jävla typiskt. Men men, inte den enda som drabbas av coronarelaterade katastrofer....

Japp. Det är bara så jävla typiskt. Men men, inte den enda som drabbas av coronarelaterade katastrofer....
Sant, tänk ändå att du har tur att den vunnit laga kraft och att din uppsägning inte är något du kunde påverka.

Nej men om du gör upp med en borgenär om att om de inte sätter sig på tvären så betalar du deras skuld efter beslut så gör det det.

ok har nämligen en skuld som inte är med som jag fått krav på nu när jag haft skuldsanering i 1,5 år... tänkte betala den för att slippa en betalningsanmärkning... handlar om mindre än 500:- ...

fast om det är beviljat spelar det väl ingen roll om man betalar något vid sidan av?

Om det var en förutsättning för att det skulle beviljas kan det vara grund för upphävning om det kommer fram

Om det var en förutsättning för att det skulle beviljas kan det vara grund för upphävning om det kommer fram

det är en påminnelseavgift på 60:- på ett lån som är med i skuldsaneringen. Är uppe i 438:- nu ...

det är en påminnelseavgift på 60:- på ett lån som är med i skuldsaneringen. Är uppe i 438:- nu ...

Nu har du missat hela sammanhanget vad jag svarat på..

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp