Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Vart har du fått det i från? Ompröva bör man väl göra direkt om man vet att man blir av med jobbet? Det är ju direkt varaktigt. Annorlunda om man är kortvarigt sjuk.
Jag har ev tolkat det fel. Jag har tolkat det som att de första månaderna ska man kunna klara men det du skriver låter vettigt såklart. Har du A-kassa så blir det bortfall precis som vid sjukfrånvaro tänkte jag.

KF har gått ut med info gällande just dessa Corona tider - in och läs själva :)

Ja man får anmärkning vid inledande. Skuldsanering räknas dessutom som en allvarlig sådan. Den ska försvinna om man får avslag.
Hej!

Är du 100 % säker på att anmärkningen försvinner när man först fått inledande beslut och därefter ett avslag på beviljad beslut ?

Screenshot_20200401_074956_com.android.chrome.jpg

Bilagor

• Screenshot_20200401_075407_com.android.chrome.jpg
    Screenshot_20200401_075407_com.android.chrome.jpg
    630.9 KB · Visningar: 6
KF har gått ut med info gällande just dessa Corona tider - in och läs själva :)

Det mesta är som vanligt, omprövningsinfon är väl ungefär som vanligt men tydliggör att den kan gälla lite bakåt i tiden, antar från ansökningstillfället.

Det mesta är som vanligt, omprövningsinfon är väl ungefär som vanligt men tydliggör att den kan gälla lite bakåt i tiden, antar från ansökningstillfället.
Ja, retroaktivt får man ju inte normalt vid omprövning.

Ja, retroaktivt får man ju inte normalt vid omprövning.

Jag vet inte hur det är med det, det står inget särskilt om det i lagen och inte något i ordinarie info på hemsidan. Är det säkning låter retroaktivt rimligt, höjning inte rimigt, jag antar det är så annara också.
Betalar man mindre/det man tycker vore lagom efter omprävning och omprövningen avslås ligger skuldsaneringen dåligt till förstås.

Hej!

Är du 100 % säker på att anmärkningen försvinner när man först fått inledande beslut och därefter ett avslag på beviljad beslut ?

Det ska vara så, men känner inte till hur kreditupplysningsföretagen får information om avslag.

Det ska vara så, men känner inte till hur kreditupplysningsföretagen får information om avslag.
Det står väl typ skuldsanering inledd den xxxx och skuldsanering beslutad den xxxx på kreditupplysningen.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp