- Meddelanden
- 6 110
- Mottagna reaktioner
- 6 399
- Poäng
- 3 937
Har missat detta totalt.
Har missat detta totalt.
Hur blir det vid en skuldsanering undrar jag då.?
Det höjer inkomsten rejält.
Hela situationen är ett unikum!Frågan e legitim, men undrar just om inte dessa pengar isåfall skulle undantas då det är pengar som Staten ”skänker” till befolkningen, men jag vet inte. Det har väl aldrig någonsin hänt tidigare...eller?!
Hela situationen är ett unikum!
Har dock svårt för att tro att fordringsägarna skulle kunna få rätt att ”roffa” åt sig sådana pengar som är ämnade för att sätta igång samhället igen, men ingenting förvånar mig längre...Det hade varit fantastiskt att få den förmånen.Exakt.Har dock svårt för att tro att fordringsägarna skulle kunna få rätt att ”roffa” åt sig sådana pengar som är ämnade för att sätta igång samhället igen, men ingenting förvånar mig längre...
Tror du det blir några då?
Exakt.Har dock svårt för att tro att fordringsägarna skulle kunna få rätt att ”roffa” åt sig sådana pengar som är ämnade för att sätta igång samhället igen, men ingenting förvånar mig längre...
Kan man få skuldsanering om man pluggar heltid? Och bara får CSN?
Kan man få skuldsanering om man pluggar heltid och arbetar deltid?
När man ansöker om skuldsanering via KF:S hemsidan så går det endast att välja arbetar heltid eller studerar, vet någon hur man lägger in att man både studerar och arbetar deltid?
Hade ju varit guld, men jag tvivlar starkt på att det blir några pengar.Det hade varit fantastiskt att få den förmånen.
Kan man få skuldsanering om man pluggar heltid? Och bara får CSN?
Kan man få skuldsanering om man pluggar heltid och arbetar deltid?
När man ansöker om skuldsanering via KF:S hemsidan så går det endast att välja arbetar heltid eller studerar, vet någon hur man lägger in att man både studerar och arbetar deltid?