Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Frågan är säkert ställd tidigare men försökt söka fram men hittar inte. Om man får inledande skuldsanering vad är det då som kan stoppa en från att inte bli beviljad? Borgenärer som ställer sig på tvären eller?

Frågan är säkert ställd tidigare men försökt söka fram men hittar inte. Om man får inledande skuldsanering vad är det då som kan stoppa en från att inte bli beviljad? Borgenärer som ställer sig på tvären eller?
Att nya uppgifter inkommer eller att uppgifter som lämnats ej stämmer.

Hej!

Jag är på ingång att söka skuldsanering, en fråga om det.....:

Jag står skriven hos min pappa och har gjort i typ 4 år, betalar hyra till honom då jag bor där emellanåt

Men jag spenderar veckorna tillsammans med min tjej i hennes lght.

Min tjej tjänar mycket pengar. Kanske 700-800 om året.

Kan KFM ha åsikter om var jag uppehåller mig eller vad man säger?? Vill liksom inte att tjejen påverkas

Hej!

Jag är på ingång att söka skuldsanering, en fråga om det.....:

Jag står skriven hos min pappa och har gjort i typ 4 år, betalar hyra till honom då jag bor där emellanåt

Men jag spenderar veckorna tillsammans med min tjej i hennes lght.

Min tjej tjänar mycket pengar. Kanske 700-800 om året.

Kan KFM ha åsikter om var jag uppehåller mig eller vad man säger?? Vill liksom inte att tjejen påverkas

Kan. Ja
Inte så troligt

Kan. Ja
Inte så troligt

tack för svaret

Gör det sånna kontroller? Jag menar jag är ändå 33 bast och står skriven hos farsan liksom... Eller är det inget som kollas upp?

Vi lever ju typ som sambos även om det är hennes lägenhet. Vill verkligen inte att hon blir inblandad

tack för svaret

Gör det sånna kontroller? Jag menar jag är ändå 33 bast och står skriven hos farsan liksom... Eller är det inget som kollas upp?

Vi lever ju typ som sambos även om det är hennes lägenhet. Vill verkligen inte att hon blir inblandad

det görs inga kontroller, har har en liknande situation och blev inte ifrågasatt. Har man miljonskulder så är det nog rätt vanligt att man bor hemma hos föräldrarna när man är 30...

Har frågat detta tidigare men är det någon som vet om det finns en bra sida där man kan lägga in alla lån med effektiv ränta, sedan lägga in belopp som inte utgör förbehållsbelopp och på så sätt beräkna avbetalningstid?

Finns inget alternativ att fylla i flera lån utan bara beräkna på ett lån. Jag vill i en tabell fylla i alla mina lån, effektiv ränta och beräkna med en månadsvis summa som man kan fylla i för att ta reda på avbetalningstid.

Finns inget alternativ att fylla i flera lån utan bara beräkna på ett lån. Jag vill i en tabell fylla i alla mina lån, effektiv ränta och beräkna med en månadsvis summa som man kan fylla i för att ta reda på avbetalningstid.
Ok, då vet jag tyvärr inte. Ta ett i taget och skriv upp resultatet.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp