Dottern blir 12 i september så jag kan vabba änFår man vabba med barn som är äldre än 12 år? Kanske ändrat sen jag hade småbarn. Men vabbande var mest första åren på dagis
Ofta och ofta kanske det inte är ändå men vissa månader kan det bli 4-5 dagar.Behöver du vabba så ofta med barn som är så gamla?
Dottern blir 12 i september så jag kan vabba än
Var inte heller hemma mycket när dottern blev äldre än tio.Förvisso, men behövs det verkligen? Själv tror ja att ja slutade vabba när min dotter var i 10-års åldern beroende på vad hon hade drabbats av naturligtvis... Tror dock bara ja va hemma vid de tillfällen hon hade maginfluensa...
En del barn är känsligare absolut.Ofta och ofta kanske det inte är ändå men vissa månader kan det bli 4-5 dagar.
Som i december, 3 vändor på akuten under 2 veckor då hon hade nästan 42 graders feber, tvingade dom röntga henne och då hade hon lunginflammation...... Men vi delade på vabben men ändå så känns det ju av,
Hon är helt enkelt känslig än när det gäller
Sjukdomar, kan inte göra så mycket åt det
En del barn är känsligare absolut.
Och nu är det ju vabrari många barn sjuka då.
Och det kan man tyvärr inte göra mycket åt.
Förstår detVissa barn är mer känsliga än andra...
Skulle aldrig klara av att lämna henne själv när hon har feber tex.. Då det finns feberkramper bak i tiden