Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
okej tack! Du menar att göra avbetalningsplaner med inkasso bolagen? För tyvärr kommer det bli skulder.

Om man vill undvika löneutmätning så bör man göra något sånt, kommer det till kfm så blir det löneutmätning om inkomsten räcker

Han är ironisk som vanligt och menar att inte skuldsätta sig.

Nej jag var inte ironisk, jag menade att man ska se till att inte få skulder till kfm, då det är ett ganska absolut sätt att undvika löneutmätning, det var därför jag skrev så.

Om man vill undvika löneutmätning så bör man göra något sånt, kommer det till kfm så blir det löneutmätning om inkomsten räcker

men kan man verkligen göra avbetalning planer med inkasso om lånen är väldigt stora? Är väll i stort sett bara ränta man betalar då också? Då får man väll ut mer av å ha löneutmätning på sin lön?

men kan man verkligen göra avbetalning planer med inkasso om lånen är väldigt stora? Är väll i stort sett bara ränta man betalar då också? Då får man väll ut mer av å ha löneutmätning på sin lön?

Det går säkert men planerna kan säkert vara på helt orimliga belopp. Från att man inte betalar enligt avtal så räknas dröjsmålsränta, den är oftast högre.

Ja, det kan man mycket väl få, jag svarade på frågan hur man håller sig från löneutmätning.

okej tack! Du menar att göra avbetalningsplaner med inkasso bolagen? För tyvärr kommer det bli skulder.
Prova o sök skuldsanering redan nu så kanske du slipper löneutmätning.
Dra ut på tiden genom att försöka om det går att förhandla med inkasso bolagen. Finns en del här som inte haft löneutmätning utan fått skuldsanering innan utmätning blev aktuell

Nån som vet hur snabbt kf betalar tillbaka efter man fått brev om att ha betalat för mycket?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp