Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Jag tycker att folk oroar sig lite fööör mycket gällande risken att bli av med sin skuldsanering... Synd ! Man måste våga njuta av livet...
Själv ser jag till att betala min skyhöga ”faktura” varje månad. Håller lite koll på hur ja ligger till med eventuella bonus utbetalningar samt semesterersättning - däremellan tänker jag inte så mycket på att jag har skuldsanering !

Direktiven tycker jag är ytterst tydliga från KF gällande NÄR en omprövning skall ske !

Våga njut av livet ! ❤️

Hej
Tack för svar, Jag uppgav för min handläggare hur min inkomst var innan jag fick inledande och sedan hur den kommer vara framöver. Men sen har jag fått ut lite semester från jobb och jobbat någon helg. Jag tänkte mer om de räknar in de månaderna innan skuldsaneringen startade då borgenärerna tittar på den totala inkomsten. För det är ju lite missvisande om man inte haft skuldsanering hela året.
Mvh

Jag tycker att folk oroar sig lite fööör mycket gällande risken att bli av med sin skuldsanering... Synd ! Man måste våga njuta av livet...
Själv ser jag till att betala min skyhöga ”faktura” varje månad. Håller lite koll på hur ja ligger till med eventuella bonus utbetalningar samt semesterersättning - däremellan tänker jag inte så mycket på att jag har skuldsanering !

Direktiven tycker jag är ytterst tydliga från KF gällande NÄR en omprövning skall ske !

Våga njut av livet ! ❤️

hehe satt och räknade på mitt betalutrymme... har ökat med ca 3000 sedan beviljandet, dock säger riktlinjerna 4-5000 så känner mig rätt lugn... nästa år jobbar jag inte över alternativt tar ut det i ledighet, så tangerar man inte gränsen igen...

hehe satt och räknade på mitt betalutrymme... har ökat med ca 3000 sedan beviljandet, dock säger riktlinjerna 4-5000 så känner mig rätt lugn... nästa år jobbar jag inte över alternativt tar ut det i ledighet, så tangerar man inte gränsen igen...
Menar du att summan du ska betala in sänktes när du fick beviljat?

Är ju olika men som ensamstående hyra + 5008 + ev 1000 i buffertpeng

samt 195kr/mån för medicin. Jag äter inte medicin och det sa jag ärligt till min handläggare. Han kontrade bara med att mycket kan hända under fem år och la till dessa pengar... I’m rich bitch ;)

samt 195kr/mån för medicin. Jag äter inte medicin och det sa jag ärligt till min handläggare. Han kontrade bara med att mycket kan hända under fem år och la till dessa pengar... I’m rich bitch ;)

Så du fick skuldsanering tillslut? Har de senaste dagarna suttit och läst igenom typ 400 inlägg innan jag la ner och följde din resa men hann aldrig få svar på den frågan...

Härligt att någon benämner det ämnet med ett lugn. Jag har själv nojat över ca 1,800 innan skatt pga. O.B och undrat om jag ska skicka in om omprövning men svaren är tvetydiga så jag avvaktar. Löneförhöjningar om ca. 500kr klassen ska man ju inte behöva uppge så inkomsterna kommer ju successivt öka under åren hur som helst. Tror jag ska ha is i magen och invänta deklarationen jag och med det förväntade kreditupplysningar innan jag vidtar åtgärder för egen del.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp