Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Fattade som i slutet av veckan. Men blir osäker nu om det ”kanske var i slutet av veckan.
Japp är det tråkiga nyheter så kanske de kommer ett brev på måndag ellee efter jul dagarna

Är det dock positiva nyheter som vi hoppas på kanske de kommer ett samtal på måndag eller brev eller kanske efter jul dagarna

Man får inte glömma att handläggarna är vanliga människor med som kan bli sjuka ta ledigt torsdag fredag för att få en längre ledighet med nära och kära och då inte hunnit med det man tänkt på skriv bordet

Jag hoppas på de sista så det kommer ett positivt besked till dig att starta det nya året med

Ni som fått skuldsanering, efter hur många försök fick ni det?

okej mycket skulder? Hur kom dom upp? (Om du vill svara)

okej mycket skulder? Hur kom dom upp? (Om du vill svara)
Jag släppte allt mars-maj 2018 och med CSN hade jag 1,3 miljoner ca. Ansökte om skuldsanering i slutet av maj samma år och fick inledande i November utan att ha fått löneutmätning.
Skulder uppstod genom att jag hjälpt två nära anhöriga och att jag inte kunde säga nej. Många sjukskrivningar och många andra faktorer har spelat in till det ekonomiska förfallet.

Finns det någonstans jag kan skriva till dig? Om jag får

Jag är ganska ny på detta med skuldsanering osv, men gick nyss in på minUC och kollade mig själv. Under krediter/lån är större delen av mina lån borta, men två stycken ligger kvar. De ingår i min skuldsanering. Är nån insatt i hur det funkar? Egentligen spelar det ju ingen roll för ska ju inte ta lån någon mer gång, men allt annat är borta så blir fundersam på varför de hänger kvar? Har beviljad skuldsanering sen 1/11.

Ja men hej allihopa. För att klargöra så har jag sökt både här och på Google men inte fått svar på frågan jag har.

Jag har ansökt om skuldsanering (go figure eftersom jag skriver här :)) men fick brevet idag att jag fått avslag.
Jag köper deras beslut etc men..

Min fråga är, vad ska jag betala? Kommer dom gå tillbaka till utmätning med det nya betalningsutrymmet? Ska jag betala den här månaden lika som jag gjort under inledande?

Det står inget som helst om det i mitt beslut. Bara varför jag fick avslag, alla mina skulder och uträkningen dom gjort. Självklart kan jag ringa på måndag och hoppas på ett svar men jag vill veta så fort som möjligt såklart.

Trevlig helg, jul och motsvarande.

Japp är det tråkiga nyheter så kanske de kommer ett brev på måndag ellee efter jul dagarna

Är det dock positiva nyheter som vi hoppas på kanske de kommer ett samtal på måndag eller brev eller kanske efter jul dagarna

Man får inte glömma att handläggarna är vanliga människor med som kan bli sjuka ta ledigt torsdag fredag för att få en längre ledighet med nära och kära och då inte hunnit med det man tänkt på skriv bordet

Jag hoppas på de sista så det kommer ett positivt besked till dig att starta det nya året med

Ja så sant som du skriver.

Tack. Ja hoppet lever :)

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp