Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
DU lägger dig inte i nått alls :) alla har ju olika erfaranheter och tankar, planer, idéer och därför finns väl denna plattform för att dela med sig av allt så får man ju själv välja hur man vill göra :)
Okej skönt att du tycker så:)
Vill inte ställa till med nått jag inte menar ;):p

Okej skönt att du tycker så:)
Vill inte ställa till med nått jag inte menar ;):p

Snälla, bästa DU... Ja ❤️:ar Dig för Dina ord tagna från just hjärtat Ditt... Vi har tillräckligt med poliskonstaplar & moralpredikare här ute... Vi behöver icke fler av den sort :D

Okej det ska du absolut inte göra.
Som sagt bäst att vara ärlig om skuldsanering hänger på dessa pengar ska du naturligtvis vara ärlig.
Vill inte komma med dumma råd.
Hej
Ja, jag vägar inget annat även om pengarna inte hade gjort ont så här till Jul.

Hej.
Jag har en fråga om det är så att folk med lån och användt det till konsument kan det också bli beviljade skuldsanering?

Jaha .. jag som trodde man skulle få besked denna vecka om inledande skuldsanering, det sa då handläggaren på KF. Men inget på poit och inget brev eller avslag heller. Så hoppet lever iallafall. Fast denna väntan är bra jobbig.Blir väl inget svar först nästa år då gissar jag.

Hej.
Jag har en fråga om det är så att folk med lån och användt det till konsument kan det också bli beviljade skuldsanering?

Ja, jag blev beviljad skuldsanering även då jag drog på mig skulder pga överkonsumtion, i huvudsak efter en separation då skuldsättningen eskalerade.

Tack för svar, skulle du kunna berätta mer? Jag har sen 2010 va tagit lån på lån å levt i stort sett som vanligt. Sen kom det stora livsförändringar dock inte skilsmässa men andra jobbiga saker. Som gjorde att jag nu på de senaste två åren tog större blanco lån och lovade mig själv va försiktig med pengarna men jag klarade inte ens det. Nu sitter jag här och skakar, gråter, å bara vänta på att fogden ska knacka på dörren. Å jag ha lyckats få upp min lön bra på 4 senaste åren ändå tagit lån! :(

Hej.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp