men GUD va ja har landat & vad jag mår bra i detta...

Vet inte riktigt hur jag ska bemöta ditt inlägg men jag mår knappast toppen även om jag har skuldsanering. Jag är dock tacksam över chansen till ett skuldfritt liv i framtiden.
Tjoho!Måste bara få avreagera mig, för de nästintill ”spritter” i kroppen min - av glädje, av harmoni, av tacksamhet...
Har nu precis betalt in min 8:e betalning till min skuldsanering - en förbaskat hög inbetalning oxåmen GUD va ja har landat & vad jag mår bra i detta...
Visst har ja fått omprioritera inköp av diverse saker allt ifrån mat till annat, men känslan är ändå ofattbart skön!!
Hoppas vi är många som känner samma som jag och inte minst, är genuint tacksamma över denna andra chans vi har lyckats få
Happy thursday folks ❤️
Tjoho!
Hur hög.?
Var det bonus som rök.?
Okej tänkte kanske att du hade en extra betalning denna månaden.Eh va?!
Aha, nu fattar ja vad Du menar... nä, inget utöver de sedvanliga ”rök” - ja betalar ju alltid in en hög inbetalning varje månad till min Skusan...
Måste bara få avreagera mig, för de nästintill ”spritter” i kroppen min - av glädje, av harmoni, av tacksamhet...
Har nu precis betalt in min 8:e betalning till min skuldsanering - en förbaskat hög inbetalning oxåmen GUD va ja har landat & vad jag mår bra i detta...
Visst har ja fått omprioritera inköp av diverse saker allt ifrån mat till annat, men känslan är ändå ofattbart skön!!
Hoppas vi är många som känner samma som jag och inte minst, är genuint tacksamma över denna andra chans vi har lyckats få
Happy thursday folks ❤️
trots att beslutet inte är fastställd än! Bara att jag kommit så långt i denna skusan process ger mig glädje och just det där ”HOPPET” som du beskriver ger mig så mycket energi och livet i övrigt såklart!
❤️