Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Måste bara få avreagera mig, för de nästintill ”spritter” i kroppen min - av glädje, av harmoni, av tacksamhet...

Har nu precis betalt in min 8:e betalning till min skuldsanering - en förbaskat hög inbetalning oxå :) men GUD va ja har landat & vad jag mår bra i detta...

Visst har ja fått omprioritera inköp av diverse saker allt ifrån mat till annat, men känslan är ändå ofattbart skön!!

Hoppas vi är många som känner samma som jag och inte minst, är genuint tacksamma över denna andra chans vi har lyckats få :)

Happy thursday folks ❤️

Kul för er då :p @Kimsan72 och @Ny2018
Grattiskramar. Trevlig torsdag. Roligt att läsa att ni är glada när man är mitt i hopplösheten själv mellan
Skuld - acceptans - skuldsanering och inte alls kanske får ss. :((((((((((;(((

Grattiskramar. Trevlig torsdag. Roligt att läsa att ni är glada när man är mitt i hopplösheten själv mellan

Nu va de självklart inte meningen att ”trycka ner någon”. Man måste kunna få visa glädje oxå i detta forum... :)
Jag har inget dåligt samvete över att mitt mående är på topp nuförtiden... Gudarna ska veta att jag har själv ”krälat på golvet” och visste inte hur ja skulle överleva dagen ifylld ångest... MEN hoppet fanns ALLTID där - hoppet om en bättre morgondag... Hoppet om just en skuldsanering & jag ställde in mig direkt på att går de inte första gången, så söker ja igen & igen...

Att leva på just hoppet uttryckligen ”bar” mig framåt...och en genuin glädje till livet :)

Vet inte riktigt hur jag ska bemöta ditt inlägg men jag mår knappast toppen även om jag har skuldsanering. Jag är dock tacksam över chansen till ett skuldfritt liv i framtiden.
Om du känner för det så läs mina inlägg från 2018 när min resa började.

Måste bara få avreagera mig, för de nästintill ”spritter” i kroppen min - av glädje, av harmoni, av tacksamhet...

Har nu precis betalt in min 8:e betalning till min skuldsanering - en förbaskat hög inbetalning oxå :) men GUD va ja har landat & vad jag mår bra i detta...

Visst har ja fått omprioritera inköp av diverse saker allt ifrån mat till annat, men känslan är ändå ofattbart skön!!

Hoppas vi är många som känner samma som jag och inte minst, är genuint tacksamma över denna andra chans vi har lyckats få :)

Happy thursday folks ❤️
Tjoho!
Hur hög.?
Var det bonus som rök.?

Hej!
Idag fick min sambo beslut om skuldsanering trots två invändningar. Hur lång tid har dom på sig att överklaga beslutet till tingsrätt? Är ett företag och en privatperson som hade invändningar.

Eh va?! :eek:
Aha, nu fattar ja vad Du menar... nä, inget utöver de sedvanliga ”rök” - ja betalar ju alltid in en hög inbetalning varje månad till min Skusan...
Okej tänkte kanske att du hade en extra betalning denna månaden.

Happy thursday folks ❤️

Jag känner exakt så också :) trots att beslutet inte är fastställd än! Bara att jag kommit så långt i denna skusan process ger mig glädje och just det där ”HOPPET” som du beskriver ger mig så mycket energi och livet i övrigt såklart!
Nu rycks jag ännu mer i din glädje och får mer energi av ditt härliga inlägg fina @Kimsan72 :) ❤️

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp