Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Hej

Tack för ditt mejl.
Kompletterar din ansökan med inkomna uppgifter.
Det är ännu ingen handläggare som har plockat ditt ärende.
Vi har långa handläggningstider just nu.

Aja , gör inget att vänta nån vecka/Månad till.

Jag lämnade in i maj och tog ganska exakt 6 månader för min ansökan att bli behandlad.

Nä... och jag håller inte med @Dilbah, för ja ”ser” Dig redan framför mig...och det är ingen vacker syn med tanke på hur Du uttrycker Dig :)
Haha jag ser också Lasseman framför mig efter hur han brukar skriva.
Lång lite tunnhårig och med ett mycket allvarligt ansikte som har lite svårt att dra på smilet;) haha ta inte illa upp nu

Hopp då låg brevet i lådan när jag kom hem. Avslag. Har lån på 2,1 miljoner och en inkomst på 30k innan skatt, frugan mammaledig och vi har två småbarn.

Tidigare spelberoende och så verkar inte varit inte alls varit något problem. Dock enbart våran leasingbil vi har som kostar oss 4500 varje månad som avtalet går ut i nästa sommar. Hen skriver att jag äger ett fordon värt 200k men jag hyr den ju bara? Hen skriver jag inte försökt ordna upp situationen med säljaren. Jag nämnde i telefonsamtalet att det är väldigt dyrt att bryta leasingavtalet vilket skulle innebära en ny skuld. Det står att det inte skulle finnas utrymme för skuldsanering med våran leasingavgift.

Om jag lyckas skriva över den på någon annan dom sista 6 månaderna på avtalet borde det gå att överklaga? Samt hur lång tid tar en överklagan?

Har haft utmätning på lönen en månad nu och då drog dom bara 3300 kr ca. Hade för mig att det skulle bli samma vid skuldsanering? För idag med utmätningen kan vi ju fortfarande betala leasingavgiften.
Då blir det samma problem för oss vi har också leasing som går ut nästa år i oktober:( var det orsaken till avslaget? Bara leasing?
Vi betalar 4000kr.

Hahaha! Du är såå charmig;)

Det jag menade var att orsaken till att våra vägar skulle korsas inte är något att önska, det skulle kunna vara avhysning som ska verkställas eller så, och mer önskvärda lägen finns ju..

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp