- Meddelanden
- 31 502
- Mottagna reaktioner
- 16 520
- Poäng
- 11 977
Alltså @Lasseman! Hahahaha! Hade såå gärna velat träffat dig ” in real life”![]()
Önska inte för mycket.
Alltså @Lasseman! Hahahaha! Hade såå gärna velat träffat dig ” in real life”![]()
Önska inte för mycket.

Haha.Nä... och jag håller inte med @Dilbah, för ja ”ser” Dig redan framför mig...och det är ingen vacker syn med tanke på hur Du yttrycker Dig![]()
HahahaNä... och jag håller inte med @Dilbah, för ja ”ser” Dig redan framför mig...och det är ingen vacker syn med tanke på hur Du uttrycker Dig![]()

Hahaha! Du är såå charmigÖnska inte för mycket.

Haha jag ser också Lasseman framför mig efter hur han brukar skriva.Nä... och jag håller inte med @Dilbah, för ja ”ser” Dig redan framför mig...och det är ingen vacker syn med tanke på hur Du uttrycker Dig![]()
haha ta inte illa upp nuDå blir det samma problem för oss vi har också leasing som går ut nästa år i oktoberHopp då låg brevet i lådan när jag kom hem. Avslag. Har lån på 2,1 miljoner och en inkomst på 30k innan skatt, frugan mammaledig och vi har två småbarn.
Tidigare spelberoende och så verkar inte varit inte alls varit något problem. Dock enbart våran leasingbil vi har som kostar oss 4500 varje månad som avtalet går ut i nästa sommar. Hen skriver att jag äger ett fordon värt 200k men jag hyr den ju bara? Hen skriver jag inte försökt ordna upp situationen med säljaren. Jag nämnde i telefonsamtalet att det är väldigt dyrt att bryta leasingavtalet vilket skulle innebära en ny skuld. Det står att det inte skulle finnas utrymme för skuldsanering med våran leasingavgift.
Om jag lyckas skriva över den på någon annan dom sista 6 månaderna på avtalet borde det gå att överklaga? Samt hur lång tid tar en överklagan?
Har haft utmätning på lönen en månad nu och då drog dom bara 3300 kr ca. Hade för mig att det skulle bli samma vid skuldsanering? För idag med utmätningen kan vi ju fortfarande betala leasingavgiften.
var det orsaken till avslaget? Bara leasing?Hahaha! Du är såå charmig![]()