Skönt och höra @Kimsan72 då jag förväntar mig en gigantisk tjock kuvert och tänkte precis som dig. Om det där jädrans kuvertet inte är tjock nog så är det avslagMitt förslag kom på dagen 30 dgr efter inledandet. Jag var i shock & när jag kände på kuvertet @Dilbah så va inte det såååå tjockt som jag trodde de skulle vara, så jag var helt inställd på att de va avslaget som kom med tillhörande handlingar gällande om man ville överklaga, men NOPE, de va likväl ”förslaget om skuldsanering”...![]()
! Då vet jag att jag inte ska måla fan på väggen om kuvertet är för ”tunt” när jag nosar på den
!@Kimsan72
Om det går vägen och jag blir beviljad blir nästa steg att köp tågbiljetter till Malmö för att fira med en aperol tillsammans med dig!![]()
Haha! Underbara du vilken gest men ingen chans att jag tillåter dettaJag tar halva kostnaden för tåget... i promise !! ❤️
Vi får dela på skumpan istället!Vad jag förstått så ska man fortsätta enligt betalplanen tills överklagan är klar. Blir det avslag därefter så tillfaller de pengarna som betalts in kfm för att betala av på ditt skuldsaldo.Vad händer med inbetalningar om det blir avslag och man vill överklaga? D v s när man befinner sig i ingemansland mellan inledande/ avslag och löneutmätning. Ngn som vet?
Haha! Underbara du vilken gest men ingen chans att jag tillåter dettaVi får dela på skumpan istället!
Kram❤️

Nyckeln till att lära sig mer är att läsa på och lyssna på de som kan.där behöver jag lära mig mer

Ja och även omväntNyckeln till att lära sig mer är att läsa på och lyssna på de som kan.![]()