Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Jag var helt omtumlad i huvudet igår. Kunde inte tänka klart alls. Hade så mycket funderingar när jag landat i allt på kvällen hemma och behövde bli lite lugnad bara. Har dessutom en psykisk ohälsa i botten som gör att jag oroar mig lite för mycket och stressar upp mig. Blev tipsad av min syster att läsa denna tråden och ev kunna få råd och tips. Men nu känns det lugnare, fick en superbra förklaring av Lasseman :)

Bra. Han e ju en av de mest pedagogiska här ute... :D

Idag fick jag samtalet jag väntat på! Fick beslut om skuldsanering!:):):):) Är så oerhört tacksam över att få den här chansen! Förra året den här tiden var jag så nere o såg ingen väg ut ur eländet jag ställt till med:( Men bla. tack vare er här på forumet så tog jag mig upp igen! Vetskapen om att jag inte var ensam om att ha hamnat i skuldträsket, alla goda råd o peppande hjälpte mig! En stor kram och en önskan om att ni ska ha en trevlig helg, för det ska jag ha!!❤️
Stort grattis❤

Vet inte om jag ska hoppas på det bästa eller inte...min man lämnade inkomstuppgifter den 25 september och fick idag beslut på det. Jag lämnade in mina den 14 september men inte fått nåt beslut alls....kan det innebära att det är pga min skuldsaneringsansökan jag inte fått mitt beslut än? Står i telefonkö till kfm just nu också för svar....

Vet inte om jag ska hoppas på det bästa eller inte...min man lämnade inkomstuppgifter den 25 september och fick idag beslut på det. Jag lämnade in mina den 14 september men inte fått nåt beslut alls....kan det innebära att det är pga min skuldsaneringsansökan jag inte fått mitt beslut än? Står i telefonkö till kfm just nu också för svar....
Hej
Det är märkligt att du inte hört någonting, har det gått 4v från samtalet med handläggaren?

Hur tar med med privata skulder i en skuldsanering? Skriver personens personnummer? Måste dem skicka till KF först?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp