- Meddelanden
- 1 572
- Mottagna reaktioner
- 526
- Poäng
- 627
Hej
Det är märkligt att du inte hört någonting, har det gått 4v från samtalet med handläggaren?
Helt tyst...4 veckor på onsdag är det.
Hej
Det är märkligt att du inte hört någonting, har det gått 4v från samtalet med handläggaren?
Hur tar med med privata skulder i en skuldsanering? Skriver personens personnummer? Måste dem skicka till KF först?
Skuldsaneringen och löneutmätningen har inget med varandra att göra så det är nog att din handläggare är långsammare eller att ditt lönekontor varit långsammare med att inkomma med dina uppgifter.Vet inte om jag ska hoppas på det bästa eller inte...min man lämnade inkomstuppgifter den 25 september och fick idag beslut på det. Jag lämnade in mina den 14 september men inte fått nåt beslut alls....kan det innebära att det är pga min skuldsaneringsansökan jag inte fått mitt beslut än? Står i telefonkö till kfm just nu också för svar....
Oj, har du väntat i 4 veckor?? Jag är snart uppe i 2 veckor, handläggaren sa att det inte skulle ta så lång tid för henne att bestämma om jag fick skuldsanering eller inte....Helt tyst...4 veckor på onsdag är det.
HejHur lång tid efter inledande brukar det ta innan någon mer kontakt tas? Självklart väldigt olika mellan alla men ni som fått inledande och sanering kanske kan svara?
Jag fick inledande 31juli sen inte hört ett ljud från dom.
Hur lång tid efter inledande brukar det ta innan någon mer kontakt tas? Självklart väldigt olika mellan alla men ni som fått inledande och sanering kanske kan svara?
Jag fick inledande 31juli sen inte hört ett ljud från dom.
Jo alltså betalplan har jag fått ganska direkt. Men tänkte mer på kontakt efter det. Har inte hört ett ljud om nånting alls efter inledande.Hej
Har du inte fått någon betalplan?
Bridget
Vet inte om jag ska hoppas på det bästa eller inte...min man lämnade inkomstuppgifter den 25 september och fick idag beslut på det. Jag lämnade in mina den 14 september men inte fått nåt beslut alls....kan det innebära att det är pga min skuldsaneringsansökan jag inte fått mitt beslut än? Står i telefonkö till kfm just nu också för svar....