Ringde dem dig alltså efter Poit? D v s hade ni samtal mellan inledande till beslut och hur upplevde du handläggaren?Inledande via Poit och beslut först via samtal sen Poit.
Jag fick först se mitt namn i poit och efter ett par dagar kom brevet, inget telefon samtal vid inledandeOch jag undrar hur kontakten såg ut vid besked om inledande? Många verkar fått samtal men är det ngn som fått besked via brev eller poit först? För nu närmar det sig för mig att få besked...
Önskar nästan att jag får ett positivt besked brevledes eller se det på Poit först så kan jag slappna av lite när de väl ringer men det funkar säkert inte så.
Tack för svar MatsJag fick först se mitt namn i poit och efter ett par dagar kom brevet, inget telefon samtal vid inledande
Tydligen inte alls ovanligt att det kan ske i den ordningen.Tack för svar MatsTydligen inte alls ovanligt att det kan ske i den ordningen.
Före inledande ringde handläggaren och vi pratade 30 min ca, därefter såg jag i poit att jag fick inledande.Ringde dem dig alltså efter Poit? D v s hade ni samtal mellan inledande till beslut och hur upplevde du handläggaren?