Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Jag vill verkligen betala av CSN, det är ju därför jag studerar eftersom jag vill komma vidare. Om jag däremot blir klar med mina studier kommer min studieskuld tillsammans med aktuellt skuldsaldo att överstiga 1.000.000 kr. Detta kommer således att leda till ännu värre situation. Finns det alltså inget argument för mig eftersom jag är studerande?

Jag kan ju inte bo kvar där jag bor och INGEN (har testat mer eller mindre alla vägar) kan bevilja mig en lägenhet. Jag kan inte ens få en laglig andrahandslägenhet då det finns regler för kreditupplysningar etc. Mina barn är värda så mycket mer och allt jag gör, gör jag för dem.

Det kanske verkar lite knasigt, i och med att jag skuldsatt mig som mamma till 2 men jag kunde inte ens tänka tanken på att de inte skulle få mat på bordet, betalt hyra etc.

Min boendesituation är likadan, jag har beviljad skuldsanering är inneboende och vill verkligen flytta... Har svarat på alla annonser jag hittat om kollektiv, inneboende osv. Har säker svarat på 100 annonser. 95 har inte svarat 3 var positiva men krävde en ren kreditupplysning... 2 ville bara ha en tjej trots att det inte stod i annonsen....

Jag har inte läst om någon som har fått skuldsanering under tiden dem pluggar, tror tyvärr att du får vänta tills utbildningen är klar.

Min boendesituation är likadan, jag har beviljad skuldsanering är inneboende och vill verkligen flytta... Har svarat på alla annonser jag hittat om kollektiv, inneboende osv. Har säker svarat på 100 annonser. 95 har inte svarat 3 var positiva men krävde en ren kreditupplysning... 2 ville bara ha en tjej trots att det inte stod i annonsen....

Jag har inte läst om någon som har fått skuldsanering under tiden dem pluggar, tror tyvärr att du får vänta tills utbildningen är klar.

Fy vad tråkigt... Mina skulder kommer ju då vara sjukt höga (även bortsett från CSN)... är livrädd. hur ska detta sluta? jag kommer alltså behöva stå ut med barnens pappa i TVÅ ÅR till?! jag får panik. Mina barns barndom är förstörda...

Fy vad tråkigt... Mina skulder kommer ju då vara sjukt höga (även bortsett från CSN)... är livrädd. hur ska detta sluta? jag kommer alltså behöva stå ut med barnens pappa i TVÅ ÅR till?! jag får panik. Mina barns barndom är förstörda...

En skuldsanering skulle ju inte förändra boenddsituationen väl?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp