Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Förstår jag inlägget rätt att du just nu har CSN som inkomst?

Är du inte? Men du har mycket kunskap om hur allt går till på kronofogden.

Det finns andra yrkesroller.. en kronofogde är en av myndighetens jurister med specialkunskap om utsökningsrätt.. Sen finns det handläggare av olika slag, och det som de flesta som arbetar med indrivning är, kronoinspektörer. Finns även ett antal kronokommisarier.

Det finns andra yrkesroller.. en kronofogde är en av myndighetens jurister med specialkunskap om utsökningsrätt.. Sen finns det handläggare av olika slag, och det som de flesta som arbetar med indrivning är, kronoinspektörer. Finns även ett antal kronokommisarier.
Okej men du arbetar där i alla fall.

Kronofogdar finns det nog 70-100 st av skulle jag tro. Kronoinspektörer kanske 15-1800, kommissarier 20?

Kronofogde är i princip en mellanchef eller något på myndigheten...

Nej, dom är jurister. Vissa kan ha chefstjänster men det är inte huvudsyftet med att vara fogde.

WOW - har Ni kriminal kommissarier som arbetar hos Er?!
Såna gillar jag... poliser & kriminal kommissarier :)

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp