Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ursäkta min nyfikenhet @KassaKon, men uppbär inte Din man någon som helst ersättning i form av a-kassa eller liknande?! Hur skulle han klara sig om han levde ensam, soc eller?!
Stämmer, han får inte en krona från något håll, förutom från mig. Ja, om han var själv skulle han väl få försörjningsstöd.

Stämmer, han får inte en krona från något håll, förutom från mig. Ja, om han var själv skulle han väl få försörjningsstöd.

...men oj...de trodde inte ja va möjligt att helt stå utan ersättning :eek:

Får hoppas det löser sig snart då, får man inte jobb mitt i en våldsam högkonjunktur kommer chanserna inte öka när det vänder utför

...men oj...de trodde inte ja va möjligt att helt stå utan ersättning :eek:
Jodå, fullt möjligt. Och i många år dessutom. När man inte har kvalificerat sig för a-kassa är man hänvisad till försörjningsstöd och det får man inte om hushållet har existensminimum.

Jodå, fullt möjligt. Och i många år dessutom. När man inte har kvalificerat sig för a-kassa är man hänvisad till försörjningsstöd och det får man inte om hushållet har existensminimum.

Varför jobbar han inte då?

Om han skriver in sig på Arbetsförmedlingen och deltar i program då får han iaf aktivitetsstöd. Är inte mycket men ca: 240 kr/dag och det är mer än 0.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp