Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Då höftar jag till med 8500 ☺

Jag räknade lite i alla fall.. 8100 för 2 vuxna, 3000 ca för ett barn, ett busskort för resor till jobb kanske 1000 kr, och buffert 1000, då var det typ 6000 över:)

Då höftar jag till med 8500 ☺

Jag räknade lite i alla fall.. 8100 för 2 vuxna, 3000 ca för ett barn, ett busskort för resor till jobb kanske 1000 kr, och buffert 1000, då var det typ 6000 över:)

Har inte hundra koll på det just nu men har för mig att det landade på 4500. Kommer inte ihåg exakt.
Och så är det barnomsorg, resor till och från jobbet, kostnader för läkare och läkemedel förutom normalbelopp för två vuxna och ett barn.

Går inga bussar här! Så jag har bil.

Har inte hundra koll på det just nu men har för mig att det landade på 4500. Kommer inte ihåg exakt.
I denna kostnad ingår uppvärmning, sophämtning, slamtömning, sotning, snöröjning, och villaförsäkring. Det som inte ingår är hushållsel, internet, tv.

I denna kostnad ingår uppvärmning, sophämtning, slamtömning, sotning, snöröjning, och villaförsäkring. Det som inte ingår är hushållsel, internet, tv.

Hoppsan, inte trodde ja att man fick räkna in sin villa försäkring i boendekostnaden?!

Hoppsan, inte trodde ja att man fick räkna in sin villa försäkring i boendekostnaden?!

Fastighetsförsäkring får man ta med i löneutmätningen så det antar jag är ok i skuldsanering med. Hemförsäkring tas inte med

Fastighetsförsäkring får man ta med i löneutmätningen så det antar jag är ok i skuldsanering med. Hemförsäkring tas inte med

Täcker fastighets försäkringen enkom skalskyddet eller?!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp