- Meddelanden
- 483
- Mottagna reaktioner
- 222
- Poäng
- 407
Då höftar jag till med 8500 ☺Drygt 6000 höftar jag det till
Då höftar jag till med 8500 ☺Drygt 6000 höftar jag det till
Har inte hundra koll på det just nu men har för mig att det landade på 4500. Kommer inte ihåg exakt.Då förstår jag.
Hur stor är boendekostnaden i kronor?
Då höftar jag till med 8500 ☺

Då höftar jag till med 8500 ☺

Och så är det barnomsorg, resor till och från jobbet, kostnader för läkare och läkemedel förutom normalbelopp för två vuxna och ett barn.Har inte hundra koll på det just nu men har för mig att det landade på 4500. Kommer inte ihåg exakt.
Går inga bussar här! Så jag har bil.Jag räknade lite i alla fall.. 8100 för 2 vuxna, 3000 ca för ett barn, ett busskort för resor till jobb kanske 1000 kr, och buffert 1000, då var det typ 6000 över![]()
I denna kostnad ingår uppvärmning, sophämtning, slamtömning, sotning, snöröjning, och villaförsäkring. Det som inte ingår är hushållsel, internet, tv.Har inte hundra koll på det just nu men har för mig att det landade på 4500. Kommer inte ihåg exakt.
I denna kostnad ingår uppvärmning, sophämtning, slamtömning, sotning, snöröjning, och villaförsäkring. Det som inte ingår är hushållsel, internet, tv.
Hoppsan, inte trodde ja att man fick räkna in sin villa försäkring i boendekostnaden?!
Fastighetsförsäkring får man ta med i löneutmätningen så det antar jag är ok i skuldsanering med. Hemförsäkring tas inte med