TackEnsamstående . Har barn men hon är 21 år
Då har de snabbat på den sista tiden.Skickade in 11/10 2018 inledande 7/3 2019 godkände betalplanen igår.
Det står på hemsidan att det rar 19 veckor innan de börjar arbeta med en ansökan från det att de tagit emot den.Jag skickade in i december, fick en brkräftelse och sedan har jag inte hört nånting alls.
Nääää, hur kan de avslå två miljoner i skuld utan inkomst ??Jag ringde, beslut om avslag är taget. Med anledning att jag anses ska kunna betala bort skulden på 2 miljoner inom den tid dom anser är skälig. Står utan inkomst i dagsläget ska tilläggas.
Jag ringde, beslut om avslag är taget. Med anledning att jag anses ska kunna betala bort skulden på 2 miljoner inom den tid dom anser är skälig. Står utan inkomst i dagsläget ska tilläggas.
Nääää, hur kan de avslå två miljoner i skuld utan inkomst ??
Ibland känns det som att det är ett lotteri. Nu har jag inte all fakta och en helhet men är det som du skrev så kliar jag mig i huvudet.Jag vet faktist inre. Och jag vet inte heller hur dom räknar sin tid, detta skulle ta mig resten av livet att betala bort med en normal lön/utmätning, förutsatt att jag får ett jobb.