Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Jag skickade in i december, fick en brkräftelse och sedan har jag inte hört nånting alls.

Hmm... om inte jag missminner mig helt så har folk här ute som skickade in ansökningar i december fått besked nu om inledande alternativt avslag...
Tror bland annat att @Mirakel skickade väll in sin ansökan vid juletid, eller?!
@Bridget och @caroline likaså...

Jag ringde, beslut om avslag är taget. Med anledning att jag anses ska kunna betala bort skulden på 2 miljoner inom den tid dom anser är skälig. Står utan inkomst i dagsläget ska tilläggas.

Jag ringde, beslut om avslag är taget. Med anledning att jag anses ska kunna betala bort skulden på 2 miljoner inom den tid dom anser är skälig. Står utan inkomst i dagsläget ska tilläggas.
Nääää, hur kan de avslå två miljoner i skuld utan inkomst ??

WHAT A FUCK??????? Sorry, för mitt ordval, men nu rinner snart mina tårar... hur e detta möjligt? Har Du alltså skulder på 2 mille, står utan inkomst och detta är svaret Du gavs?
Hur gammal/ung är Du?

Nääää, hur kan de avslå två miljoner i skuld utan inkomst ??

Jag vet faktist inre. Och jag vet inte heller hur dom räknar sin tid, detta skulle ta mig resten av livet att betala bort med en normal lön/utmätning, förutsatt att jag får ett jobb.

Jag vet faktist inre. Och jag vet inte heller hur dom räknar sin tid, detta skulle ta mig resten av livet att betala bort med en normal lön/utmätning, förutsatt att jag får ett jobb.
Ibland känns det som att det är ett lotteri. Nu har jag inte all fakta och en helhet men är det som du skrev så kliar jag mig i huvudet.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp