Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ja fick inledande i februari,och inte hört något än,som man väntar o funderar varje dag över ett beslut

NY2018 hör av dig till din handläggare och förklara situation. Då jag själv har varit hos fk och för mig dröjde över 3 månader innan jag fick ersättning. Pga av min sjukdom och att min läkare inte skrivit ordentligt på sjukintyg som gjorde att han fick skriva ett nytt

En fundering.
Har ett beslut om skuldsanering sedan två veckor tillbaka.
Intrum har köpt upp två skulder som ingår i skuldsaneringen efter inledande och en skuld samma dag som beslutet om skuldsanering togs.
Kan de överklaga beslutet trots att ursprungsbolaget ej invände mot betalningsplanen ?
@Lasseman ?

Senast ändrad:
NY2018 hör av dig till din handläggare och förklara situation. Då jag själv har varit hos fk och för mig dröjde över 3 månader innan jag fick ersättning. Pga av min sjukdom och att min läkare inte skrivit ordentligt på sjukintyg som gjorde att han fick skriva ett nytt
Har tagit det med handläggaren och är det en sjukskrivning kortare än tre månader så förväntas man klara det med buffert och betalningsfri månad. Beslutet är taget så nu får jag ompröva i såfall.

Ja fick inledande i februari,och inte hört något än,som man väntar o funderar varje dag över ett beslut

När i februari? Har Du inte alls haft någon kommunikation med Din handläggare ?!

Nej betalar 12323kr nu och från maj 12346kr så skillnaden blev 23 kr mera. Då jag har en ryggsjukdom så får jag behålla även 288kr extra varje månad till medicin. Så får behålla 6300 kr efter hyran. Med buffert och medicin
Ensamstående utan barn?

Ensamstående . Har barn men hon är 21 år

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp