Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Nej, har avdrag för körning och en aktie som är värd 80 kr och stigit i värde med någon krona = K3 blankett = ändring och ej möjlighet till återbäring i april.

K4 antar jag du menar k3 är för uthyrning av bostad. Men då måste du sålt aktien för att du ska behöva deklarera affären?
Jag åkte på något liknande för någon aktie som blivit tvångssåld i något uppköp förra året. Mycket jobb för en affär på 4 kronor..

K4 antar jag du menar k3 är för uthyrning av bostad. Men då måste du sålt aktien för att du ska behöva deklarera affären?
Jag åkte på något liknande för någon aktie som blivit tvångssåld i något uppköp förra året. Mycket jobb för en affär på 4 kronor..
Nej, har inte sålt något el gjort något med aktien.
Åkte på samma förra året.

Jag hade turen och få behålla hela min skatteåterbäring då papprena från kfm kom idag. Det enda som skillnaden var att min betalning till kfm höjdes med 23kr pga löneförhöjning och att dom har tagit med min sjukdom med medicin kostnader

Hur funkar det om man missar en betalning till skusan en månad ? Går det att ta igen den under nästa månad eller vara någon vecka sen med den ?

Jag hade turen och få behålla hela min skatteåterbäring då papprena från kfm kom idag. Det enda som skillnaden var att min betalning till kfm höjdes med 23kr pga löneförhöjning och att dom har tagit med min sjukdom med medicin kostnader
Hur mycket får du behålla ?
Jag är sjukskriven sex veckor fram och jag hade varit hjälpt av att få behålla skattepengarna då försäkringskassan inte är så snabba.
Betalar du 23000 kr varje månad ??

Försöker minnas vilket datum jag skickade in ansökan egentligen, men det är minst 20 veckor sedan. Jag har för mig att det var i slutet av november jag fick bekräftelsen om mottagen andökan, men det kan ha varit i början av december också.

Någon som fått besked nyligen som skickat in i december 2018?

Ringer handläggaren hos KFM alltid den sökanden när dom börjar behandla ansökan? Upptäckte poit på nätet idag, så jag kommer hålla utkik där. Det känns som att det borde vara inom nån vecka som jag får mitt avslag eller inledande.

Hyser inga större förhoppningar då det finns med en del skadestånd i skulderna... Men jag vet att det finns dom som fått skuldsanering även med skadestånd i bagaget.

Jag skickade in ansökan början på december (4/12 tror jag)
Fick besked den 12/4 att de inleder..

Nej betalar 12323kr nu och från maj 12346kr så skillnaden blev 23 kr mera. Då jag har en ryggsjukdom så får jag behålla även 288kr extra varje månad till medicin. Så får behålla 6300 kr efter hyran. Med buffert och medicin

Nej betalar 12323kr nu och från maj 12346kr så skillnaden blev 23 kr mera. Då jag har en ryggsjukdom så får jag behålla även 288kr extra varje månad till medicin. Så får behålla 6300 kr efter hyran. Med buffert och medicin
Hur mkt var skatteåterbäringen ?

Men mina borgenärer får också tillbaka 95% av det jag är skyldig dom. Om det har något med det att göra att jag hade turen och få behålla den.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp