Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Fick planen idag den var utskriven 10/4 måste vara godkänd senasts 19/4 och handläggaren är ledig till 23/4 aaaaarrrrghhhh! Borde ju inte bli avslag pga det inte mitt fel att postnord är sega.
Nejdå kommer bli förlängt om den är ledig

Men jag hade skickat ett mejl till handläggare och godkänt så finns de daterat på mejl att man godkänt i tid :)

Men som sagt om den är ledig tror jag de blir förlängt med svars tiden

Fick planen idag den var utskriven 10/4 måste vara godkänd senasts 19/4 och handläggaren är ledig till 23/4 aaaaarrrrghhhh! Borde ju inte bli avslag pga det inte mitt fel att postnord är sega.

Wow...de måste ha varit bara några dgr efter de 30 dagarna som borgenärerna hade på sig att meddela Dina skulder, eller kommer jag ihåg fel?
Verkar ha gått riktigt fort iallafall... :)
All lycka till :)

Jag har reflekterat över en sak när man kollar i poit. Den stora majoriteten av de som publiceras där bor i lägenhet.

Jag har reflekterat över en sak när man kollar i poit. Den stora majoriteten av de som publiceras där bor i lägenhet.

Kan det inte bero på att man till stor del äger sitt hus om man bor på det sättet och då finns det något att utmäta innan det blir tal om skuldsanering?

Kan det inte bero på att man till stor del äger sitt hus om man bor på det sättet och då finns det något att utmäta innan det blir tal om skuldsanering?
Jo, tänkte också på det.

Är så sjukt nervös.
Efter att ha lämnat in ansökan i juli-18 är jag nu framme vid sista steget.
Har fått beslut om skuldsanering, nu väntar 3 veckors oliiidlig väntan.
Hur vanligt är det att det blir avslag i detta skedet?

Är så sjukt nervös.
Efter att ha lämnat in ansökan i juli-18 är jag nu framme vid sista steget.
Har fått beslut om skuldsanering, nu väntar 3 veckors oliiidlig väntan.
Hur vanligt är det att det blir avslag i detta skedet?

Det borde väll inte vara något att oroa sig för i detta skede...kan jag tycka!
Om borgenärerna hade haft synpunkter på Din skuldsanering, så borde dom väll ha opponerat sig i förra skedet, dvs när betalplanen kom dom tillhanda...?!
Lycka till framöver :)
There’s a light at the end of the tunnel :)

Senast ändrad:
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp