Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Idag kom själva beslutet på posten, total skuld 1,3 miljoner. Den ökade på med typ 300 000 från det jag sökte förra året tills jag fick beslut nu.

Jag kommer behöva göra en omprövning senare i år och då har äldsta grabben hunnit bli 18 år, men har ett år kvar på gymnasiet. Kommer det räknas som att han ska bidra till boendet och ses som ökat betalningsutrymme tror ni?

Idag kom själva beslutet på posten, total skuld 1,3 miljoner. Den ökade på med typ 300 000 från det jag sökte förra året tills jag fick beslut nu.

Jag kommer behöva göra en omprövning senare i år och då har äldsta grabben hunnit bli 18 år, men har ett år kvar på gymnasiet. Kommer det räknas som att han ska bidra till boendet och ses som ökat betalningsutrymme tror ni?
Härligt!
Jag ett barn på 18 år. Då underhåll och barnbidrag är summan av vad ett barns förbehållsbelopp är så behöver jag inte ompröva då underhåll och barnbidraget försvinner när gymnasiet är klart.

Nej, så länge vederbörande går i gymnasieskola, så har man som förälder försörjningsplikt. Allra längst dock till hen är 21 år om jag inte missminner mig.

Nej, så länge vederbörande går i gymnasieskola, så har man som förälder försörjningsplikt. Allra längst dock till hen är 21 år om jag inte missminner mig.

Jag har ingen koll alls på detta. Jag är inte biologisk pappa så min fru får underhåll. Jag har förstått det som underhållet går till honom efter 18 under gymnasietiden. Därför jag funderade på hur det blev i en omprövning.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp