Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Lite udda .. kom på mig att längta efter att se mitt namn i poit. För ett år sedan visste jag inte ens vad det var.
Är oavsett hur allt blir tacksam över att jag släppte. Påminner mig om den vidriga tiden av jakt på pengar för att lösa lån.

Funderingarna är många.

Mitt samtal var inte så långt och mitt personliga brev hade inte kommit med min elektroniska ansökan. Hon var mest intresserad av tiden för början av lånekarusellen och sen fick jag jobba rätt hårt för att få fram livets olika vinklar som påverkat.
Hon bad inte om något brev heller eller att jag skulle skicka in något.
Hade ni väntat eller hade ni skickat in personligt brev?
Är det vettigt att komplettera med intyg från kurator?

Exakt samma här... hade heller ingen aning om att skuldsaneringar var skrivna i PoIt innan jag själv hamnade i härvan och började läsa på... :)
När det gäller just det personliga brevet, så kan inte jag säga att min handläggare la så mycket vikt i det alls... Nämnde enbart fraktioner av det som framgick i brevet, så även då jag la nästan 2 månader på brevet, så vet jag inte hur pass mycket detta brev egentligen påverkade att jag fick inledande... Om Din handläggare inte har fått brevet ej heller nämnt att hon ville ha det, så hade jag nog väntat.
Lycka till Mirakel :)

Exakt samma här... hade heller ingen aning om att skuldsaneringar var skrivna i PoIt innan jag själv hamnade i härvan och började läsa på... :)
När det gäller just det personliga brevet, så kan inte jag säga att min handläggare la så mycket vikt i det alls... Nämnde enbart fraktioner av det som framgick i brevet, så även då jag la nästan 2 månader på brevet, så vet jag inte hur pass mycket detta brev egentligen påverkade att jag fick inledande... Om Din handläggare inte har fått brevet ej heller nämnt att hon ville ha det, så hade jag nog väntat.
Lycka till Mirakel :)
Tack @Kimsan72 .. jag gör så. Hon la bara energi på som du beskriver ”fraktioner” av livets olika skeden i stora drag. Ja .. nästa vecka bör jag få besked på inledande

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp