Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Okej, tack gör svar, jag antog det men var inte helt säker.

Jag har aldrig hört att de står något om när i tiden en ny ansökan skulle anses vara lämplig dock så ges det en tydlig motivering till avslaget...

Ps. Har du hört något ännu?

Jag har aldrig hört att de står något om när i tiden en ny ansökan skulle anses vara lämplig dock så ges det en tydlig motivering till avslaget...

Dessvärre inte, försöker tänka ett steg längre om jag får avslag. Det är inte hela världen om det inte går denna gången men någongång ska det gå :D

Jag är ganska säker på att det står på avslaget när det är lämpligt att söka igen.

Hur motiverade han de 1000 kr ?
Jag kommer få 900 kr trots att jag är ensamstående till ett icke arbetande barn. Det är verkligen stor skillnad i handläggningen.
Kan vara mediciner, behov av glasögon, behov av regelbunden tandvård som skiljer sej åt. Jag måste exempelvis ha linser eftersom jag är extremt närsynt samt att jag måste ta bort tandsten var fjärde månad, så det fick jag "extra" när jag hade löneutmätning, borde vara liknande vid skuldsanering.

Ja
Kan vara mediciner, behov av glasögon, behov av regelbunden tandvård som skiljer sej åt. Jag måste exempelvis ha linser eftersom jag är extremt närsynt samt att jag måste ta bort tandsten var fjärde månad, så det fick jag "extra" när jag hade löneutmätning, borde vara liknande vid skuldsanering.
Jag har också läkemedel och glasögon samt ett hemmavarande barn.

Inte ringer de väl från dolt nummer när det ringer från skuldsaneringsteamet?

Jag är ganska säker på att det står på avslaget när det är lämpligt att söka igen.

Nej, det framgår inte. Dom ska inte förmedla sådan information. Dom ska meddela VARFÖR det blev ett avslag inte när man kan/bör ansöka igen...

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp