Ja & det var nog pga att ja hade konsumtions skulder som sedan genererade i tandvårdslån och sedan dumma överlevnadslån...
...oxå att mina lån är bortsett från ett samlingslån taget i januari 2015, för att samla ihop skräplån från tidigare år, så är många av mina lån från just åren efter min separation, dvs 2015-2017.
Dvs. relativt nytagna...![]()
Handläggarna lägger nog tyngd på olika saker. Min handläggare la rätt mycket tyngd på mitt enorma underskott av kapital vid båda mina senaste deklarationer från åren 2016 och 2017...
Underskottet talade sitt tydliga språk, uttryckligen !![]()
Finns det någonstans man kan se när man tog lånen? Jag har sjukt svårt att komma ihåg det här och försöker leta upp det nu innan de ringer...![]()
Ah... smart Kollar det!Står väl i en vanlig UC när skulderna uppkom/registrerades.
Eller förresten, kan man ta en UC på sig själv? Aldrig gjort, hur gör man isf??Står väl i en vanlig UC när skulderna uppkom/registrerades.
Min uc och så köper du en uc för 19 kr.Eller förresten, kan man ta en UC på sig själv? Aldrig gjort, hur gör man isf??
Två veckor har gått sedan jag godkände förslaget. Så nu inväntar jag invändningar eller ett godkännande.
Tack för svaret. -![]()
Ok, ja är så dubbla budskap från KF där mot relativt nytagna lån. Ibland godkänner handläggare det och ibland inte.
Förstår ju dock från gäldenärens sida hur dom känner om du tagit lånen och sedan bara gjort några amorteringar eller kanske ingen alls. Är ju dessa långivare som är i riskzon att göra förluster.
Men förutsatt att dom kan mäta ca 20k av dig i 5år
Dom tittar på ens underskott också???
Suck, har ju miljon underskott 15-16 tror jag det är :/