- Meddelanden
- 143
- Mottagna reaktioner
- 50
- Poäng
- 157
Jo det hade minskat med 2000 och en till skuld tillkommit.Skrev du inte att ditt förbehållsbelopp ändrats?
Så fort en ny skuld tillkommer får man ett nytt beslut...
Jo det hade minskat med 2000 och en till skuld tillkommit.Skrev du inte att ditt förbehållsbelopp ändrats?
Så fort en ny skuld tillkommer får man ett nytt beslut...
Japp. Gränsar till rent kriminellt beteende i många fall. Har många ggr undrat har jag kunnat låna så pass mkt och hos så många olika. Orimligt.Från början lånade man inte med alla jäkla påslag hutlösa summor om du missar en månad och ränte kostnader tickar på! Dessa lån som
Sätter folk i klistret är redan förutbestämt dom lånar ut till redan skuldsatta personer som har svårt att betala tillbaka och det finns en medvetenhet bakom att kunna håva in inkasso förseningsräntor mm dom tjänar massor på skuldsatta personer och sätter folk i en fälla med skulder resten av livet! Borde Faan va straffbart
Jo det hade minskat med 2000 och en till skuld tillkommit.
Ja inte är det seriöst i alla fall!Japp. Gränsar till rent kriminellt beteende i många fall. Har många ggr undrat har jag kunnat låna så pass mkt och hos så många olika. Orimligt.
Jo det hade minskat med 2000 och en till skuld tillkommit.
Ja jag ska ringa imorn....men att en ny skuld har tillkommit skall inte generera ett lägre förbehållsbelopp. Enkom ett brev från KF som meddelar att ännu en skuld har tillkommit...
Ring KF igen imorgon ! Dom får göra om & förhoppningsvis - göra rätt !!
Förbehållet har minskat med 2000 och utmätningen ökat med 2000.Har förbehållet minskat eller utmätningsbeloppet ökat?
Förbehållet har minskat med 2000 och utmätningen ökat med 2000.
Stor Kram ❤️❤️Idag är jag inte stark! Vill bara skita i allt och dra far far away.