Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Inte hört något ännu, kanske de rings imorgon

Fick som sagt se mitt namn i går att det var inledande skuldsanering

Beslutat 10/12

Men de kanske tar ett par dagar, men läst här att oftast har de ringt dagen innan eller dagen eller

Beslutat 10/12

Men de kanske tar ett par dagar, men läst här att oftast har de ringt dagen innan eller dagen eller

Ditt "case" var kanske solklart, så samtalet kanske inte behövdes. Historiken fanns nog kvar hos Skusan sedan Din förra ansökan och avslaget från den berodde väll enkom på de "nytagna lånet(n) och det går väll inte att åberopa denna gången...
Du är alltid lika positiv, glad och ödmjuk här ute och med fokus på Ditt lilla barn, så jag önskar just Dig så ENORMT mycket GRATTIS till Ditt inledande och håller alla tummar för att det ska gå igenom :)
Hoppas Du och Din lilla familj får en FIN julhelg ! :)

Beslutat 10/12

De kanske inte ringer alla. För mig tog det några dagar efter poit innan jag fick hem papper.

Beslutat 10/12

De ringde mig fyra dagar innan beslutet.

Intressant...
För Er som har Facebook - gå gärna in på Kronofogdens sida och läs deras inlägg från igår... Man skulle nästan kunna tro att dom gör reklam för just skuldsanering! :eek:
Inte heller första gången som jag har läst liknande inlägg på deras sida... :)

Snart dyker de upp i reklampausen på tv också. Möjligtvis med erbjudande om få den tredje skuldsaneringen på köpet om du tar två.
Det är väl bra att de marknadsför skuldsanering då jag har läst att många inte vet om att möjligheten finns.

Ditt "case" var kanske solklart, så samtalet kanske inte behövdes. Historiken fanns nog kvar hos Skusan sedan Din förra ansökan och avslaget från den berodde väll enkom på de "nytagna lånet(n) och det går väll inte att åberopa denna gången...
Du är alltid lika positiv, glad och ödmjuk här ute och med fokus på Ditt lilla barn, så jag önskar just Dig så ENORMT mycket GRATTIS till Ditt inledande och håller alla tummar för att det ska gå igenom :)
Hoppas Du och Din lilla familj får en FIN julhelg ! :)

Så kan de vara :)

Detsamma till dig kimsan! Du vet att jag gillar att läsa dina inlägg och din hjälpsamhet och kunnighet :) lärt mig mycket av dig här!

Ska jag vara ärlig så denna resa man gör gjort har gjort så man ser saker på ett annat sätt, annat perspektiv, mycket små saker ger ett stort värde mot tidigare

Nu är ett av del målet på den långa resan klar med inledande, nu återstår ett par mål till för att komma i mål, de får visa sig. Men var en bra känsla men skulle de inte gå denna gång får jag ta det hela därifrån :)

Jag passar på att önska alla en riktig god jul och ett gott nytt år. Tack för detta år forumet

Så kan de vara :)

Detsamma till dig kimsan! Du vet att jag gillar att läsa dina inlägg och din hjälpsamhet och kunnighet :) lärt mig mycket av dig här!

Ska jag vara ärlig så denna resa man gör gjort har gjort så man ser saker på ett annat sätt, annat perspektiv, mycket små saker ger ett stort värde mot tidigare

Nu är ett av del målet på den långa resan klar med inledande, nu återstår ett par mål till för att komma i mål, de får visa sig. Men var en bra känsla men skulle de inte gå denna gång får jag ta det hela därifrån :)

Jag passar på att önska alla en riktig god jul och ett gott nytt år. Tack för detta år forumet
Önskar dig detsamma och efter nyår tar vi nya tag mot finalen. -:)

Intressant...
För Er som har Facebook - gå gärna in på Kronofogdens sida och läs deras inlägg från igår... Man skulle nästan kunna tro att dom gör reklam för just skuldsanering! :eek:
Inte heller första gången som jag har läst liknande inlägg på deras sida... :)
Jag var inne och läste faktiskt, det som skrämmer mig är hatet som man ser hos vissa ang skuldsanering. Varför är det så ångestfyllt och fult, som något man måste skämmas för? Jag personligen har ju inte satt mig och lånat massa pengar och tänkt: f.n jag skiter i att betala tillbaka. Det är ju massa händelser runtom som skett. Hur ska man våga berätta om sin situation när det finns sån avsky för skuldsanering? Detta spädde på min ångest ytterligare, känns som det står loser i pannan på en. :(:oops:

Jag måste få säga att det var ett fint, formulerat brev från Forex. Ödmjukt och faktiskt respektfullt skrivet... Det applåderar jag :)
Jag har fått samma brev, blev också lite förvånad faktiskt över att det var bra skrivet. Normalt brukar ju inkassoblag inte formulera sig så trevligt alltid...

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp