Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Jag har valt att inte ha tv de senaste 14 åren så surt bli tvingad att skatta för det.

...men nu ersätts den av en "public service avgift" istället och det är enkom av just den anledningen som du bekräftar... Du har ingen TV, men kanske Du kollar på film/nyheter, etc via paddan, datorn eller mobilen istället och eftersom vi verkar älska att bli ihjälskattade i detta landet, så passar ju denna avgiften alldeles lysande... ingen kommer undan - "en för alla - alla för en"... typ :mad:

Gjorde en sån här uträkning vad jag för behålla i månaden.. Med sambo och tre barn, 5400kr! Hur ska det räcka till allt?
Vad har du för lön?

Jag behåller 8100 och dem drar 12.900 cirka

Våran hyra är strax över 8000

Sambo och ett barn

ny2018, mina nya är som dina ungefär. Omlån på omlån. Handläggaren tog det med ro då, men det kan ju bli annat när hon har det svart på vitt efter poit. Min buffert är 1000kr. Vet inte varför det är olika? Ok, 200 är ju ingen enorm skillnad, men ändå.

ny2018, mina nya är som dina ungefär. Omlån på omlån. Handläggaren tog det med ro då, men det kan ju bli annat när hon har det svart på vitt efter poit. Min buffert är 1000kr. Vet inte varför det är olika? Ok, 200 är ju ingen enorm skillnad, men ändå.
Det beror kanske på vad man tjänar och hur mycket man kan stoppa undan de två betalningsfria månaderna.

Vet ni vad? Idag låg ett brev från kronofogden i brevlådan. Jag har blivit beviljad skuldsanering! Började nästan lipa då jag trott att det var kört! Dubbelkollade i poit och det stod beslut om skuldsanering. Äntligen finns det ett slut på åtminstonne det här :)

Grattis ❤️❤️ Jag vet inte din historia men du har säkert kämpat enormt mkt för det här, det är du värd!
Skit, det måste kännas overkligt att få ett sådant beslut och äntligen kunna se slutet på helvetet!!
Är glad för din skull, en dag hoppas jag att jag får erhålla ett sådant beslut! ☺️

Vet ni vad? Idag låg ett brev från kronofogden i brevlådan. Jag har blivit beviljad skuldsanering! Började nästan lipa då jag trott att det var kört! Dubbelkollade i poit och det stod beslut om skuldsanering. Äntligen finns det ett slut på åtminstonne det här :)
Grattis:)

Stort grattis, så underbart. -:)

Grattis

När skickade du in ansökan?

Mvh Bridget

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp