- Meddelanden
- 361
- Mottagna reaktioner
- 463
- Poäng
- 517
Pratade med min handläggare på skusan idag. På frågan om övertid och inkomstökning så fick jag svaret att enstaka ggr är okej men handlar det om upprepade ggr så ska betalningsplanen räknas om.
Likaså vid löneökning, gåvor, osv.
Det är okej att ha ett sparande på sitt konto om det handlar om att man sparat under tiden av tex de betalningsfria månaderna el snålat under tiden.
På frågan om nya lån kan ge avslag fuck jag svaret att utredningen fortsätter när alla skickat in sina krav och att vi då diskuterar det tillsammans. Jag frågade om det snabblånebolagen skickar in när man lånat första gången men det är endast det sista lånet som syns.
Jag har dock sammanställt när jag lånade första gången genom att gå tillbaka i min mejl som jag ej raderat sen 2010. Ett litet tips till er andra är att kolla när ni lånade av de olika bolagen första gången för att påvisa att ni lånat om x flera om skusan vill avslå pga ” nya ” lån.
Har man inte kvar fakturorna kan bör man säkert kunna påvisa det genom sitt konto utdrag där pengarna sätts in.