- Meddelanden
- 483
- Mottagna reaktioner
- 222
- Poäng
- 407
Ni som följt mig vet att min familj ville hjälpa mig med ett större lån. Jag var tvingen att komma ner till max en miljon. Haf med räntor och avgifter dryga 1,5. Flera har varit mycket förstående, hjälpsamma och erbjudit bra ackord medans andra har varit rent ut sagt helt jävla omöjliga. Om någon är på väg att försöka förhandla kan jag bistå med tips om vilja som är bra och inte att ha att göra med. Det ringde t.ex. en handläggare från Lowell idag och var jättebra och hade stor förståelse och kom med bra tips.
Igår besökte jag min hsndläggare pä kfm. Hon är helt fantastisk. Spelar ingen roll att dina skulder är så färska sa hon. Sök skuldsanering redan idag sa hon och hämtade blanketter åt mig. Jag frågade hur jag skulle formulera brevet och hon svarar. Skriv bara spelmissbruk det förklarar allt och var noga med att skriva att du inte kommer klara av att betala dina skulder u ser din livstid. De 12000 du brtalar i månaden via utmätning äts upp av räntor och avgifter.
Vad tror ni om hennes resonemang?
Igår besökte jag min hsndläggare pä kfm. Hon är helt fantastisk. Spelar ingen roll att dina skulder är så färska sa hon. Sök skuldsanering redan idag sa hon och hämtade blanketter åt mig. Jag frågade hur jag skulle formulera brevet och hon svarar. Skriv bara spelmissbruk det förklarar allt och var noga med att skriva att du inte kommer klara av att betala dina skulder u ser din livstid. De 12000 du brtalar i månaden via utmätning äts upp av räntor och avgifter.
Vad tror ni om hennes resonemang?
Har Du lyckats pressa ner skulderna till runt miljonen, så Din familjen (sicken ynnest, by the way, att ha en sådan fin familj som vill hjälpa