Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ändrar min fråga...
Någon som FÅTT skuldsanering trots samlingslån bara några månader innan ansökan skickades in?

Har för mig nån här fått med väldigt nytt lån. Det är nog mycket bedömning av omständigheter i det hela. Svårt att veta.

Jo, jag berättade också i mitt brev att jag har fixat en ”sponsor” att ringa när det känns svart med pengar och tankar om lån kommer.

Jo, jag berättade också i mitt brev att jag har fixat en ”sponsor” att ringa när det känns svart med pengar och tankar om lån kommer.
Har du beviljad skuldsanering?
Jag kommer aldrig mer ta ett lån, planen var att hanka mig fram under ansökningstiden men börjar få lite panik nu och tänker att jag kanske borde dra tillbaka min ansökan då jag läst om flera som fått avslag pga nya lån.

Har du beviljad skuldsanering?
Jag kommer aldrig mer ta ett lån, planen var att hanka mig fram under ansökningstiden men börjar få lite panik nu och tänker att jag kanske borde dra tillbaka min ansökan då jag läst om flera som fått avslag pga nya lån.

Nej, men får nog besked om inledande eller inte denna månaden. Hoppas jag i alla fall. Jag har samma panik, men gjort är gjort.

Nej, men får nog besked om inledande eller inte denna månaden. Hoppas jag i alla fall. Jag har samma panik, men gjort är gjort.
Väntan är ju värst, tänk om det var 5 veckor. Men de jag läst om har fått inledande och sedan avslag efter att skulderna kommit in med datum, belopp, ränta osv. Avslag innan inledande är väl ok men att få avslag sen är ju riktigt surt om man inte hade skuld hos KF för det lär man ju ha efter avslaget.

Jag är lite i samma sits. Sökte i slutet av maj och jag tror mitt sista lån var i början av maj och sen är jag osäker om det är 1-3 till 2018. Skrev som det var, sammanfattas kort som ”utmattningskaos” i en desperat situation. Nu är det bara vänta och se.
Jag sökte också i slutet av Maj.
Väntar spänt på ett svar snart.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp