Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Jag fick inledande 10e feb och har knappt hört något alls sedan sista veckan i februari så vet varken om man fått avslag eller beviljat :p Tänker att jag ringer på måndag och ser hur det går om min handläggare helt glömt bort mig.

Man undrar ju om det kan ha blivit strul eftersom att jag bytt tilltalsnamn och att vissa av lånen står i mitt nuvarande mellannamn :S Är ju fortfarande samma personnr så det vore ju knas.

Pga corona kommer det nog bli längre handläggningstid också, är andra områden som får extraresurser
Omprövning gick iallafall superfort. Hade ju hoppats på de tre månader det står på hemsidan, men nope. Inskick 4 mars och ny betalplan från och med april.

Omprövning gick iallafall superfort. Hade ju hoppats på de tre månader det står på hemsidan, men nope. Inskick 4 mars och ny betalplan från och med april.

Omprövning är eget flöde

Efter samtal med en idag kan jag dra slutsatsen att man inte ska ta i så man spricker om man ska överdriva lite i sluldsaneringsansökan

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp