Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Idag börjar tydligen Skatteverket skicka ut deklarationerna elektroniskt. Är det någon här som redan har fått sin? Såg att jag fick min 7/3 förra året

De senaste åren kom min antingen den 8:e och den 9:e... suck ! Vill gärna se min typ IGÅR !!!

Väntar också på min deklaration... betalar rätt hög ränta till ett av våra bolån under skuldsaneringen och vi är ju inte direkt i ett läge där bankerna slåss om oss som kunder (men vänta bara, ska bli intressant att se skillnaden i deras bemötande om några år, när vi plötsligt kommer ha god ekonomi igen, mohahaha). Min sambo jämkar lite så att vi ska få mer pengar ut varje månad, så vi kommer väl gå plus minus noll ;)

Väntar också på min deklaration... betalar rätt hög ränta till ett av våra bolån under skuldsaneringen och vi är ju inte direkt i ett läge där bankerna slåss om oss som kunder (men vänta bara, ska bli intressant att se skillnaden i deras bemötande om några år, när vi plötsligt kommer ha god ekonomi igen, mohahaha). Min sambo jämkar lite så att vi ska få mer pengar ut varje månad, så vi kommer väl gå plus minus noll ;)
Hej!

Hur mycket betalar du i ränta för din bolån ?

Det är som du säger, det är inte direkt att bankerna slåss om oss heller.

Vi försöker belåna mer på bostadsrätten.

Vi har bara fått en napp och till skyhög ränta på cirka drygt 5 % på bolånen.

Jag vet inte om det är värt och byta bank.......

Nej under skuldsanering förutsätter jag att man avslår alla former av lönesänkningar .

Hej!

Hur mycket betalar du i ränta för din bolån ?

Det är som du säger, det är inte direkt att bankerna slåss om oss heller.

Vi försöker belåna mer på bostadsrätten.

Vi har bara fått en napp och till skyhög ränta på cirka drygt 5 % på bolånen.

Jag vet inte om det är värt och byta bank.......[/QUOTE

9,45% ränta på en del av bolånet, den andra delen som är störst är Nordea med bättre ränta. Vi ska byta båda bankerna när skuldsaneringen är över. Nordea var som mest trevliga när jag hade en tillfällig spelvinst på kontot, ska bli så jäkla skönt att bli av med dem.

mitt svar hamnade i ditt inlägg...

Nån som har en uppskattning om hur lång tid det tar när man överklagar ett avslag?
Hur är prosessen? Vet att kfm tagit emot min överklagan och skickat det till tingsrätten.

De senaste åren kom min antingen den 8:e och den 9:e... suck ! Vill gärna se min typ IGÅR !!!
Jag kunde se min i dg i "min myndighetspost" stämde inte med alla löneföretag jag velour #kund# hos.. Typ 8 av 30 som lämnat in ränteuppgifter. Får sköta mig en dag o kolla igenom allt, fick ju inbyte inledande förrän 10/12-19, så måste finnas en del att fylla i

Nån som har en uppskattning om hur lång tid det tar när man överklagar ett avslag?
Hur är prosessen? Vet att kfm tagit emot min överklagan och skickat det till tingsrätten.
Tar inte så lång tid. Max tre v

• Gilla
Reaktioner: p79
Idag börjar tydligen Skatteverket skicka ut deklarationerna elektroniskt. Är det någon här som redan har fått sin? Såg att jag fick min 7/3 förra året
Jag fick min till Kivra idag.
Restskatt:(
Min handläggare:) gällande skusan ringde idag- definitiva beslutet tas nästa vecka efter invätat brev till KF fr en fordringsägare som inte svarat inom tid:tummen:.

Hoppas så klart att restskatten ingår. Mailade ikväll.

Någon här som fått med restskatt i sin skusan?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp