Hörni....
Idag låg det en stor och tjock kuvert från KFM i brevlådan
!!! Tjohooooo!
Det tog ganska exakt 7 veckor från inledande. Har nu läst igenom förslaget nu och det ser bra ut! Sakligt och tydligt formulerat. Trodde det skulle stå mycket detaljer från mitt personliga brev, men så var det inte alls. Kände inte att jag blev ”blottad” fullt ut om ni förstår vad jag menar
Dock fick jag en chock att den totala skulden var på 1.7 milj och inte 1,5 milj. Är lite frågande till två skulder som jag behöver kolla upp om det stämmer. Problemet är att alla ligger på inkasso och i förteckningen är det få i antal som hänvisar till ursprungsskulden. Hursom så får borgenärerna 45% tillbaka utifrån denna beräkning.
Puh så jädrans skönt det känns även om resan inte är över än....
Idag låg det en stor och tjock kuvert från KFM i brevlådan
!!! Tjohooooo!Det tog ganska exakt 7 veckor från inledande. Har nu läst igenom förslaget nu och det ser bra ut! Sakligt och tydligt formulerat. Trodde det skulle stå mycket detaljer från mitt personliga brev, men så var det inte alls. Kände inte att jag blev ”blottad” fullt ut om ni förstår vad jag menar
Dock fick jag en chock att den totala skulden var på 1.7 milj och inte 1,5 milj. Är lite frågande till två skulder som jag behöver kolla upp om det stämmer. Problemet är att alla ligger på inkasso och i förteckningen är det få i antal som hänvisar till ursprungsskulden. Hursom så får borgenärerna 45% tillbaka utifrån denna beräkning. Puh så jädrans skönt det känns även om resan inte är över än....