Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Jag förstår vad @Lasseman menar. Du fick avslag innan kfm hann påbörja/ fortgå utredningen som även innefattar borgenärernas tyckande och då var det väl inte glasklart. Hade du fått avslag den Kfm pga andra grunder eller om det hade överklagats av borgenärerna efter att beslut om skuldsanering var taget då hade väl TR kunnat avfärda överklagan alternativt avslag före borgenärernas tyckande. Så tolkar jag det och anser inte att @Lasseman var brutal i sitt svar.

Får hålla med @Tuff resa att du @Lasseman kanske kunde formulerat dig på ett annat vis.
Det är skillnad på ärlig och brutalt ärlig.
Ja lite medmänsklig kan man låta.
Förstår ärligt talat inte varför man inte kan skriva nått positivt och glädjas åt någon annan person.
Men vissa har det svårt att sätta sig in i hur folk känner.
Kan vara en arbetsskada tror @Lasseman träffar så mycket människor med ekomiska problem det är ju det han jobbar med och drar kanske alla över samma kam.
Känns ibland som han ser oss som losers fast vi knappast är det.
Vi är så mycket mer än våra skulder.
Vi är människor med känslor.

Jag förstår vad @Lasseman menar. Du fick avslag innan kfm hann påbörja/ fortgå utredningen som även innefattar borgenärernas tyckande och då var det väl inte glasklart. Hade du fått avslag den Kfm pga andra grunder eller om det hade överklagats av borgenärerna efter att beslut om skuldsanering var taget då hade väl TR kunnat avfärda överklagan alternativt avslag före borgenärernas tyckande. Så tolkar jag det och anser inte att @Lasseman var brutal i sitt svar.
Lite medkänsla gör inget tycker jag.
Men vi är olika.
Man kan säga nått positivt som grattis skadar inte ibland ;)

Nej, jag hade inledande och betalplan...men fick avslag samma dag jag meddelade min sista arbetsdag.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp