Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Funderar runt en sak.
Betalplanen skickades ut i början på december. Alltså första veckan i december.
Och invändningen nådde kfm 25/1. Hur kan denna invändning gåtr igenom? Är det inte bara 3 veckor som gäller?
Bara nyfiken!

Hur stora möjligheter har man att få till en avbetalningsplan med sina långivare innan man hamnar i karusellen med inkasso och kfm. Jag tänker mig alltså göra ett försök att prata med mina långivare och se om det går att göra något och dlippa släppa allt och gå för skuldsanering.
Jag har nog de flesta smsbolagen som har s.k nätkrediter (flexlimit, viakredit, ferratum everyday och lånbutiken samt onea, frogtail, Nanokredit och kortlån.
Blanco har jag hos Forex, marginalen, ica och Collector.

Försök, du kan ju inte få mer än nej. Och bra försöka med allt

Har själv ringt till alla långivare och bett om att få betalningsplan, förklarat min situation..... onea, Vivus, everyday, Ferratum, Riscium är absolut inte villiga att göra något... det måste gå till inkasso innan man kan få en vettig betalningsplan :( har även försökt förhandla räntan med BN men dom hjälper absolut inte till heller... jag har fått mycket hjälp att betala av mindre summor av Svea, avida & Alektum... men känns som det är en piss i rymden om inte de inte går att göra något åt de stora krediterna..

Har själv ringt till alla långivare och bett om att få betalningsplan, förklarat min situation..... onea, Vivus, everyday, Ferratum, Riscium är absolut inte villiga att göra något... det måste gå till inkasso innan man kan få en vettig betalningsplan :( har även försökt förhandla räntan med BN men dom hjälper absolut inte till heller... jag har fått mycket hjälp att betala av mindre summor av Svea, avida & Alektum... men känns som det är en piss i rymden om inte de inte går att göra något åt de stora krediterna..
Tack för ditt svar.
Hur hjälpte Svea dig?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp