- Meddelanden
- 144
- Mottagna reaktioner
- 87
- Poäng
- 237
Grattis till skuldsaneringen! Får man fråga varför det blev tre år?
Tack tack!!
Vi har tre barn i ganska låga åldrar plus med funktionshinder så det berodde på det 
Grattis till skuldsaneringen! Får man fråga varför det blev tre år?
Vi har tre barn i ganska låga åldrar plus med funktionshinder så det berodde på det 
Tog det sex månader från inledande till beslut ?
Varför i såfall ?
Grattis.-![]()
Det var borgenärer som hade invändningar och överklagade! 
Seriöst Kimsan du borde vid det här laget vara kvalificerat till anställning på KFM, en topppostion dessutom! Du är ju som en upplagsbokOftast handlar det om långvarig skuldsättning och ofta har man barn därav kortare betalplan. Noterbart är dock att det är enkom betalplanen som löper på färre år. Själva skuldsaneringen löper på 5 år.
! Love it! 
Ok tack för svar! Alltså vårt land är så fantastiskt! Barnperspektiv även hos KFM! Heja!Tack tack!!Vi har tre barn i ganska låga åldrar plus med funktionshinder så det berodde på det
![]()
Okej, då förstår jag.TackDet var borgenärer som hade invändningar och överklagade!
![]()
Seriöst Kimsan du borde vid det här laget vara kvalificerat till anställning på KFM, en topppostion dessutom! Du är ju som en upplagsbok! Love it!
Ok, menar du att man betalar i tre år med skusan ligger som anmärkning i fem år? Vet att det kan bli kortare p g a barn men de ska väl vara små och inte några år från myndighetsålder? Hade nästan hippast på att det handlade om skusan för företagare i hens fall så jag kunde få lite input![]()
Seriöst Kimsan du borde vid det här laget vara kvalificerat till anställning på KFM, en topppostion dessutom! Du är ju som en upplagsbok! Love it!
Ok, menar du att man betalar i tre år med skusan ligger som anmärkning i fem år? Vet att det kan bli kortare p g a barn men de ska väl vara små och inte några år från myndighetsålder? Hade nästan hippast på att det handlade om skusan för företagare i hens fall så jag kunde få lite input![]()
Ok tack för svar! Alltså vårt land är så fantastiskt! Barnperspektiv även hos KFM! Heja!
Hur stor var era skulder och hade ni löneutmätning innan?
Tack för svarJo vi hade haft löneutmätning typ 5-6 år som inte minskade skulden nånting pga den var på ca en mille eller mer... känns forfarande helt sjukt att säga det rakt ut, galet ju :-O
Gläder mig innerligt att ni fick skuldsanering
!Ok du är även kvalificerad till AgentPs. Just nu sitter jag och lusläser nätet om flygbolaget Aeroflot (Ryskt), som min dotter flyger med till Dubai imorgon. Gillar de inte alls...men de e andra gången som hon flyger internationellt med detta bolag...
!