Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Oftast handlar det om långvarig skuldsättning och ofta har man barn därav kortare betalplan. Noterbart är dock att det är enkom betalplanen som löper på färre år. Själva skuldsaneringen löper på 5 år.
Seriöst Kimsan du borde vid det här laget vara kvalificerat till anställning på KFM, en topppostion dessutom! Du är ju som en upplagsbok:)! Love it!

Ok, menar du att man betalar i tre år med skusan ligger som anmärkning i fem år? Vet att det kan bli kortare p g a barn men de ska väl vara små och inte några år från myndighetsålder? Hade nästan hippast på att det handlade om skusan för företagare i hens fall så jag kunde få lite input;)

Seriöst Kimsan du borde vid det här laget vara kvalificerat till anställning på KFM, en topppostion dessutom! Du är ju som en upplagsbok:)! Love it!

Ok, menar du att man betalar i tre år med skusan ligger som anmärkning i fem år? Vet att det kan bli kortare p g a barn men de ska väl vara små och inte några år från myndighetsålder? Hade nästan hippast på att det handlade om skusan för företagare i hens fall så jag kunde få lite input;)

Hahaha...ja läser på om allt som handlar om både mitt privatliv och yrkesliv. Har ett extremt kontrollbehov - på gott & ont.
Ja, enbart betalplanen löper på mindre än 5 år. Skuldsaneringen löper alltid på 5 år & t.o.m längre ibland om borgenärer har begärt omprövning och fått det godkänt. Så Du har rätt i att skuldsaneringsanmärkningen sitter där i 5 år. Ja, jag tror att det är främst föräldrar med barn i åldern 5-13år, som kan komma till fråga om kortare betalplan.

Ps. Just nu sitter jag och lusläser nätet om flygbolaget Aeroflot (Ryskt), som min dotter flyger med till Dubai imorgon. Gillar de inte alls...men de e andra gången som hon flyger internationellt med detta bolag...

Ok tack för svar! Alltså vårt land är så fantastiskt! Barnperspektiv även hos KFM! Heja!

Hur stor var era skulder och hade ni löneutmätning innan?

Jo vi hade haft löneutmätning typ 5-6 år som inte minskade skulden nånting pga den var på ca en mille eller mer... känns forfarande helt sjukt att säga det rakt ut, galet ju :-O

Ps. Just nu sitter jag och lusläser nätet om flygbolaget Aeroflot (Ryskt), som min dotter flyger med till Dubai imorgon. Gillar de inte alls...men de e andra gången som hon flyger internationellt med detta bolag...
Ok du är även kvalificerad till Agent;)!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp