Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Hur skrev du om dina lån? Skulder? Hur de uppkom.
Tycker det är hemskt att de inte förstår vårt medberoende att det också är en typ sjukdom.
Hur skrev du?
Tacksam
I all välmening, väldigt många och långa inlägg och det blir lite rörigt. Tror vi alla förstår din oro och alla frågor som dyker upp. Läs HELA denna tråd , från början till slut, så kommer du få svar på det mesta. Har du fler funderingar skriv ner dom medans du läser och hittar du inte svaret så ställ frågan sen ( lite kort) .
Ta den här helgen och läs, den är lång men det är mycket trams också som går att scrolla förbi.

Hur menar du under 15 år? Skuldsatt dig under en kortare tid. Typ som mig och medberoende.
Hur skriver du för nästa ansökan då? Har du haft löneutmätning tidigare? Hur länge? Stora skulder? Ålder?
Ja alltså många av mina lån togs för 14-15 år sedan ! Haft utmätning i 3 år nu ! Ca 970k nu !

Jag fick min semester ersättning tillsammans med min lön nu i juni och har så fått varje år. Har behållt varje år. Inga problem ! :)
Tack! Har den varit så stor som 30’?
vet du hur det är om man har löneutmätning?

Oj. Nej, min årliga semester ersättning ligger på ca 11tkr brutto. Vet inte vad som sker vid löneutmätning… Jag har skuldsanering!

Oj. Nej, min årliga semester ersättning ligger på ca 11tkr brutto. Vet inte vad som sker vid löneutmätning… Jag har skuldsanering!
Jo, har läst om din resa men tänkte om du hade utmätning innan.
Blir tokigt när man får allt i en klumpsumma och semesterönskan ska vara inne i mars…

Är det 30000 brutto? Utslaget på 12 månader blir ju det inte mkt hur som helst så det skulle jag inte omprövat för. Jag har fått semesterdagar utbetalt i februari varje år då jag inte tagit ut allt. varierande förstås hur mkt men ibland som en hel månadslön. Har aldrig omprövat för det.

Är det 30000 brutto? Utslaget på 12 månader blir ju det inte mkt hur som helst så det skulle jag inte omprövat för. Jag har fått semesterdagar utbetalt i februari varje år då jag inte tagit ut allt. varierande förstås hur mkt men ibland som en hel månadslön. Har aldrig omprövat för det.
Netto. Om jag tar semester 2 veckor får jag ingen lön utan semesterersättning ska ersätta det och man får själv hushålla med pengarna.

Netto. Om jag tar semester 2 veckor får jag ingen lön utan semesterersättning ska ersätta det och man får själv hushålla med pengarna.
Det blir ju hursomhelst inte mkt per månad om du slår ut det över ett år så jag skulle inte vara orolig.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp